کد خبر ۴۱۸۰۱ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۵:۴۵
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

جنایات آل سعود در شرق عربستان نابودی این رژیم را جلو می‌اندازد

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: جنایات سعودی‌ها در شرق عربستان علیه شیعیان مظلوم این کشور نابودی این رژیم را جلوتر می‌اندازد.

آیت‌الله ابوالقاسم علیدوست در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قم، با اشاره به حملات ناجوانمردانه رژیم آل سعود به شیعیان شرق این کشور اظهار داشت: جنایات آل سعود علیه شیعیان منطقه شرق عربستان به‌ویژه عوامیه حاکی از بغض این‌ها نسبت به شیعیان مظلوم است، اما باید بدانند که با این کارها نمی‌توانند جلوی روحیه انقلابی و عدالت خواهانه مردم حق‌طلب را بگیرند.

وی تصریح کرد: از سویی مسلم است که سعودی‌ها از اربابان آمریکایی و غربی خود در ارتکاب این جنایات دستور می‌گیرند، هرچند که خودشان هم مایل به این ظلم و ستم هستند، اما درهرصورت در مزدوری آن‌ها نباید شک کرد.

عضو هیئت‌علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی با تأکید بر اینکه ما در قبال این جنایات نباید بی‌تفاوت و ساکت باشیم، خاطرنشان کرد: در مقطع حساس کنونی این انتظار به‌حق از ما می‌رود که مظلومیت شیعیان این کشور را به‌صورت منطقی و با استدلال تبیین کنیم تا جهانیان در جریان حقیقت امور قرار گیرند و به این وسیله بتوانیم وجدان‌های آگاه و منصف دنیا را برای محکومیت فراگیر این جنایات همراه کنیم.

وی عنوان کرد: بی‌شک آل سعود با این قبیل جنایات و همچنین همراهی در جنایات آل خلیفه علیه مردم مظلوم بحرین و یاوران شیخ عیسی قاسم، کاری می‌کند که موعد نابودی خود را جلوتر بیندازد، چراکه این وعده خداست که حق ماندنی و باطل رفتنی است.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com