کد خبر ۴۱۸۵۸ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۵۰
در پی انفجار تروریستی در کابل منتشر شد؛

​تسلیت دانشجویان قمی به دانشجویان افغانستانی مقیم قم به مناسبت حادثه تروریستی کابل

به دنبال حادثه تروریستی پنج شنبه گذشته در کابل افغانستان که منجر به شهادت و زخمی شدن صدها تن از مسلمانان بی‌گناه و روزه‌دار شد، جمعی از دانشجویان قمی این حادثه تروریستی را محکوم و با مردم افغانستان ابراز همدردی کردند.

 اخبار دانشگاهی را از «کانال اخبار دانشگاهی SNN.ir» دنبال کنید

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزار دانشجو، به دنبال حادثه تروریستی ۵ شنبه گذشته در کابل افغانستان که منجر به شهادت و زخمی شدن صدها تن از مسلمانان بی‌گناه و روزه‌دار شد، صبح امروز جمعی از دانشجویان قمی ضمن دیدار با دانشجویان افغانستانی با اهدای گل و قرائت پیام تسلیت به آنان این حادثه تروریستی را محکوم نموده و با مردم افغانستان ابراز همدردی کردند.

 

در این دیدار که اعضای کانون دانشجویی "صنا" (صدای نسل امروز) دانشجویان افغانستانی دانشگاه پیام نور قم و جمعی از دانشجویان قمی این دانشگاه حضور داشتند، صادق نوری دانشجوی مهندسی کامپیوتر به نمایندگی از دانشجویان قمی با قرائت پیام تسلیت دانشجویان قمی و اهدای گل یاد شهدای حادثه تروریستی اخیر کابل را گرامی داشت.

 

در بخشی از این پیام آمده است: « امروز افتخار نبرد دوشادوش جوانان شجاع و ولایتمدار افغانستانی در جبهه مقاومت اسلامی که آوازه شجاعت و غیرتمندی شهیدانشان در یگان‌های رزمی فاطمیون و دفاع از حرم اهل بیت علیهم السلام لرزه بر اندام نحیف جریان تکفیری انداخته است. به همین دلیل است که این جریان مزدور، ناتوان از نبرد نظامی دست به کشتار و ترور زنان و کودکان مظلوم شما در شهرهای افغانستان می‌زند.»

 

همچنین در این جلسه محسن جعفری دانشجوی افغانستانی رشته مهندسی برق این دانشگاه و عضو شورای مرکزی کانون "صنا" با تاکید به همبستگی و همراهی دانشجویان و نخبگان امت اسلامی در برابر توطئه‌های جریان تکفیری به تشریح فعالیت‌ها و عملکرد فرهنگی و علمی کانون برای حاضرین پرداخت.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com