کد خبر ۴۱۸۶۹ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۸
استاد حوزه علمیه قم:

دشمنان به دنبال تحریف امام(ره) هستند/گسترش جریان تحریف

بیرجند- استاد حوزه علمیه قم با اشاره به پروژه خطرناک دشمنان انقلاب اسلامی برای تحریف امام(ره) گفت: ده ها موسسه نظامی آمریکا روی این پروژه کار کرده اند.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی اراکی در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) با بیان اینکه امام(ره) بنیانگذار نهضت قرآنی و ولایت بودند، اظهارکرد: شناخت امام، شخصیت و مکتب امام، اصول و شاخصه های امام از ضرورت های جامعه امروز است.

 وی با بیان اینکه سالرزو ارتحال امام(ره) فرصتی برای گرد هم آمدن و عرض ارادت و علاقه مندی به امام(ره) است، بیان داشت: امام خمینی نقشه راه ملت و انقلاب را مشخص کردند و ما باید ادامه دهنده این راه باشیم تا بتوانیم به آرمان های امام راحل دست یابیم.

وی با بیان اینکه باد ادامه دهنده اندیشه ها، گرایش ها رفتارها و حرکات امام راحل باشیم ، گفت: اگر راه ، خط و مکتب امام را گم کنید از مسیر انقلاب منحرف شدهاست.

 حسینی اراکی با بیان اینکه امام خمینی (ره) قطب نمای حرکت انقلابی ملت بود، بیان کرد: امام خمینی معادلات عالم را تغییر دادند و اسلام علوی و ناب و ولایی را بر گستره این کشور حاکم کردند.

 وی با اشاره به دشمنی های آل سعود، آل خلیفه، آمریکا، انگلیس، اسرائیل و شرق و غرب با جمهوری اسلامی ایران گفت: دشمن به دنبال از بین بردن انقلاب اسلامی ایران به عنوان یک مکتب استکبار ستیز است.

حسینی اراکی عنوان کرد: بزرگترین هدف زورگویان عالم این است که مکتب امام را از بین ببرند و در این راه به ترور شخصیت ها دست زده اند و حتی جنگ سخت را هم به راه انداختند اما به این نتیجه رسیدند که نمی توانند امام را از دل ها و مرزهای انسان های متدین و ولایی بیرون کنند.

وی با بیان اینکه امروز دشمن برای از بین بردن مکتب استکبارستیزی دست به تحریف امام زده است، گفت: متاسفانه جریان تحریف امروز توسعه و گسترش پیدا کرده است.

استاد حوزه علمیه قم  با بیان اینکه جریان تحریف در زمان امام راحل ایجاد شد و بعد از امام نیز این جریان توسعه و گسترش پیدا کرد، ادامه داد: انقلابیون، حوزه های علمیه، معلمان، روحانیون و مبارزان در مقابل این جریان ایستادگی کنند تا دشمنان نتوانند به اهدافشان دست پیدا کنند.

حسینی اراکی  با بیان اینکه دشمنان با جریان تحریف تلاش دارند انقلاب را از اصول واقعی خود دور کنند، گفت: دشمن می خواهد یک انقلاب قلابی و بدلی بسازند و این بزرگترین خطری است که انقلاب را تهدید می کند.

وی با اشا ره به پروژه علمی امام زدایی توسط دشمنان اضافه کرد: ده ها موسسه نظامی آمریکا روی این پروژه کار کرده اند.

وی با اذعان به اینکه دشمن برای زمین گیر کردن انقلاب می خواهد حوزه ها و مساجد را به انحراف بکشاند، تصریح کرد: تنها راهی که دشمنان برای از بین بردن مکتب امام و ایجاد انحراف در مکتب امام دارند پروژه تعامل است که می خواهند با این پروژه انقلابیون را وادار به تعامل با خود کنند و تعامل نیز به معنای نفوذ از طریق گفتمان و مذاکره است.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال رواج فرهنگ غرب گرایی در جامعه است، گفت: آن ها تیر خلاص را وقتی می زنند که انقلاب، ارزش ها، گرایش ها، آداب و رسوم و اخلاق ما را تغییر داده باشند.

کارشناس امور دینی با اشاره به اینکه دشمن سرمایه های نرم کشور را در پروژه تعامل مورد هدف قرار داده است، بیان داشت: هدف دشمن در پروژه تعامل حذف عناصرانقلابی و ارزشی از عرصه اداره امور کشور است.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com