کد خبر ۴۱۸۸۱ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۵۶
مدیرعامل آتش‌نشانی شهرداری قم:

آتش‌سوزی باغ سمیه قم اطفاء شد

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم گفت: آتش‌سوزی باغ سمیه اطفا شده اما خسارات قابل‌توجهی برای طبیعت به همراه داشته است، بنابراین امیدواریم مسئولان در راستای حفظ این سرمایه‌های طبیعی اهتمام کنند.

عباس جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قم، با اشاره به حادثه آتش‌سوزی در باغ سمیه اظهار داشت: این مکان که به‌عنوان سبزترین باغ در قم به شمار می‌رود ظهر امروز به علت نامشخص دچار حادثه آتش‌سوزی شده است.

وی بابیان اینکه نیروهای آتش‌نشانی در سریع‌ترین زمان ممکن به محل اعزام‌شده‌اند، افزود: زمان اعلام حادثه 13:28 و زمان حضور نیروها در محل 13:31 بوده است، همچنین نیروهای کمکی بلافاصله به محل اعزام شدند و درمجموع 4 دستگاه ماشین در محل حضور دارند.

جعفری با تأکید بر اینکه آتش به‌سرعت اطفا شده است، تصریح کرد: همکاران ما به دلیل انجام عملیات لکه‌گیری در محل هستند تا از وقوع مجدد چنین حادثه‌ای جلوگیری کنند.

وی در پایان ضمن ابراز تأسف برای وقوع چنین حوادثی، خاطرنشان کرد: آتش‌سوزی باغ سمیه اطفا شد اما خسارات قابل‌توجهی برای طبیعت به همراه داشته است، بنابراین امیدواریم مسئولان در راستای حفظ این سرمایه‌های طبیعی اهتمام کنند و با نصب دوربین و با استفاده از حضور نگهبان از رخ دادن حوادث این‌چنینی خودداری کنند.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com