کد خبر ۴۱۸۸۶ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۵۸
استاد عالی حوزه علمیه قم در بروجن:

زندگی امام خمینی(ره) الگوی مناسبی برای ملت ایران/متاسفانه شخصیت امام در مدارس خوب شناخته شده نیست

استاد عالی حوزه علمیه قم ضمن بیان این که حضرت امام(ره) در تمام ابعاد برای ملت ایران الگوی مناسبی هستند، گفت: متاسفانه شخصیت امام (ره) در ابعاد گوناگون از سیاست خارجی و داخلی، مسائل اقتصادی و خانواده خوب شناخته شده نیست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کلار، حجت الاسلام دکتر عبدا...عباسی در مراسم ارتحال امام(ره) که در مصلی نماز جمعه شهر بروجن برگزار شد، اظهار داشت: تمام ابعاد زندگی امام خمینی (ره) الگوی مناسبی برای ملت و مسئولان ایران و جهان اسلام بوده و این الگو باید به نسل‌ های آینده معرفی شود.

حاکمیت ایران بزرگترین کمک کننده اسرائیل در زمان طاغوت بود

وی با اشاره به ثمراتی که معمار انقلاب برای ملت ایران به ارمغان آورد، افزود: زمان طاغوت بزرگترین کمک کننده به اسرائیل در خاورمیانه حاکمیت ایران بود.

حجت الاسلام عباسی ضمن بیان این که زمان طاغوت در تمام مراحل نظام آموزشی مسائل کفرآمیز، شرک آلود و بی دینی تعلیم داده می شد، افزود: همان سالها کتابخانه روستاهای استان محروم چهارمحال وبختیاری مارکسیستی بود.

استاد عالی حوزه علمیه قم با اشاره به این که آمریکا در هر شرایطی خوی استکباری دارد، گفت: امام راحل نمونه انسان کامل و شخصیتی جامع بود که یکی از اصیل ترین انقلاب های تاریخ را به پیروزی رساند و نظامی بی بدیل را پایه ریزی و رهبری نمود و با تکیه برعنصر آگاهی، استقامت و شجاعت کنگره‏های کفر و شرک و نفاق را در هم شکست.

عباسی با مطرح کردن این سوال که اکنون چه مقدار شخصیت امام (ره) در مدارس معرفی می شود، گفت: متاسفانه امام در ابعاد گوناگون زندگی از سیاست خارجی و داخلی، مسائل اقتصادی و خانواده خوب شناخته نیست.

وی حاکمیت را در عدم شناخت شخصیت امام (ره) در مدارس مقصر دانست و گفت: باید نسبت به شناخت ابعاد زندگی حضرت امام برنامه ریزی دقیق شود.

امام خمینی(ره) الگوی مناسبی برای ملت ایران/شعاری عمل نکنیم

وی ضمن بیان این که حضرت امام(ره) در تمام ابعاد برای ملت ایران الگوی مناسبی هستند، گفت: باید ابعاد، اهداف و سیاست های امام راحل را در تمام زمینه ها بشناسیم و شعاری عمل نکنیم.

عباسی با اشاره به این که امروز نوک پیکان های دشمن به سمت رکن رکین خانواده هدف گرفته شده است، افزود: ملت ایران برای زنده شدن حقایق دینی انقلاب کردند و هر بندی، گفتاری، جمله ای و امضایی که موجب دور شدن از اهداف پیر انقلاب شود ضد دین است.

حجت الاسلام عباسی در ادامه ضمن تاکید بر قدرشناسی مردم ایران از نعمت ولایت فقیه، افزود:  باید در مقام عمل منویات رهبر معظم انقلاب را پیاده کنیم تنها به زبان آوردن کافی نیست.

استاد عالی حوزه علمیه قم با مطرح کردن این سوال که شعارها و اهداف حضرت امام در ابعاد گوناگون چه بود، گفت: آیا از اهداف و شعارهای اول انقلاب فاصله نگرفتیم.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com