کد خبر ۴۱۹۵۳ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴۰
با حضور مسئولان استانی؛

زمین چمن مصنوعی روستای بیدهند افتتاح شد

قم - زمین چمن مصنوعی روستای بیدهند قم با حضور جمعی از مسئولان استانی و محلی افتتاح شد و به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرنگار مهر، مراسم افتتاح اولین زمین چمن مصنوعی روستای بیدهند قم برگزار شد و مردم این روستا برای نخستین بار صاحب امکان استفاده از این زمین روباز ورزشی شدند.

در این مراسم حسن عابدی مدیر کل ورزش و جوانان قم در سخنان خود اظهار داشت: امروز در روستای بیدهند که تا به حال هیچ سالن و زمین ورزشی نداشته با همت مجموعه اداره کل و مقامات محلی افتتاح و در اختیار عموم مردم این روستا قرار گرفته است.

وی با طرح این مطلب که سرانه ورزشی در بخش‌های تابع استان قم در وضعیت مطلوبی قرار دارد افزود: در قم سرانه ورزشی ۵۰ سانتی متر مربع است که حد استاندارد آن باید یک متر مربع باشد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان قم خاطرنشان کرد:‌ سرانه ورزشی در روستاهای استان قم به ۲ متر مربع می‌رسد که از این نظر بخش سلفچگان در صدر قرار دارد و بخش کهک حائز جایگاه دوم و بیشترین مقدار است.

عابدی بیان کرد: در بخش کهک ۱۱ پروژه ورزشی، ۴ سالن ورزشی و ۷ زمین روباز داریم که یکی از این ۷ زمین روباز همین زمین چمن روستای بیدهند است که بخشی از منابع مالی آن در سال ۹۴ و بخشی دیگر در سال ۹۵ تأمین اعتبارشده است.

وی با اشاره به احداث یک زمین چمن مصنوعی دیگر در روستای ونارچ بخش کهک ادامه داد: زمین چمن مصنوعی روستای بیدهند در زمینی به مساحت ۲ هزار متر مربع قرار گرفته که مساحت این زمین چمن ۱۱۵۰ متر مربع می‌باشد.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com