کد خبر ۴۱۹۵۷ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۵۸
مدیر درمان تأمین اجتماعی استان قم عنوان کرد

افتتاح واحد دندانپزشکی بیمارستان امام رضا(ع)

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان قم گفت: واحد دندانپزشکی بیمارستان امام رضا (ع) برای خدمات رسانی به بیمه شدگان تأمین اجتماعی در قم راه اندازی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری برنا از قم، داود علی محمدی با اشاره به افتتاح واحد دندانپزشکی بیمارستان امام رضا (ع) اظهار کرد: واحد دندانپزشکی این بیمارستان از 10 خرداد ماه سال جاری آغاز به کار کرد که استقبال فراوانی را به دنبال داشت.

وی با بیان اینکه ارائه خدمات دندانپزشکی از سوی تأمین اجتماعی تنها به بیمارستان امام رضا (ع) محدود نمی‌شود، تصریح کرد: خدمات دندانپزشکی در دی کلینیک دکتر غرضی واقع در خیابان 15 خرداد جنب دانشگاه آزاد، پلی کلینیک 22 بهمن واقع در بلوار امین کوچه 20 و پلی کلینیک بوعلی واقع در خیابان امام خمینی (ره) نیز به بیمه شدگان تأمین اجتماعی ارائه می‌شود.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان قم یکی از درخواست‌های مهم بیمه شدگان تأمین اجتماعی را ارائه خدمات مطلوب دندانپزشکی در بیمارستان امام رضا (ع) ذکر کرد و گفت: با جذب دندانپزشک، تهیه و نصب تجهیزات دندانپزشکی این واحد درمانی در بیمارستان امام رضا (ع) افتتاح و به بهره برداری رسید.

علی محمدی با اشاره به زمان کوتاه افتتاح و بهره برداری از واحد دندانپزشکی در بیمارستان امام رضا (ع) گفت: از زمان بهره برداری تا کنون روزانه 30 تا 35 نفر برای دریافت خدمات دندانپزشکی به این واحد درمانی مراجعه کردند.

وی دندانپزشکانی که در مراکز درمانی تأمین اجتماعی استان قم به فعالیت اهتمام دارند را پنج پزشک در درمانگاه‌های دی کلینیک دکتر غرضی، پلی کلینیک 22 بهمن، پلی کلینیک بوعلی و یک پزشک نیز در بیمارستان امام رضا (ع) ذکر کرد و گفت: خدمات دندانپزشکی مانند پرکردن، کشیدن، جراحی نسج سخت و نرم، ترمیم‌های مختصر و جرم گیری در این مراکز انجام می‌شود.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان قم با تأکید بر اینکه خدمات دندانپزشکی همه روزه در مراکز درمانی تأمین اجتماعی به متقاضیان ارائه می‌شود، بیان کرد: متقاضیان دریافت خدمات دندانپزشکی از بیمارستان امام رضا (ع) می‌توانند هر روز از ساعت 13:30 با شماره 025-38700810تماس گرفته و نوبت مراجعه به پزشک را دریافت کنند.

 

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com