کد خبر ۴۲۰۲۹ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۲
رئیس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال:

قم از استان‌های فعال داوری فوتبال است / آغاز طرح ارزیابی داوران کشور

رئیس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال از آغاز طرح ارزیابی داوران فوتبال استان‌های سراسر کشور به منظور استعدادیابی در این زمینه و افزایش دانش و آمادگی داوران خبر داد.

حسن کامرانی‌فر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: با اجرای طرح ارزیابی داوران فوتبال در استان‌های سراسر کشور، به دنبال پیدا کردن استعدادهای داوری فوتبال هستیم و یکی از استان‌های که این طرح اجرا می‌شود، قم است که انصافا همیشه داوران خوبی داشته است.

وی ادامه داد: از نظر دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال، قم یکی از استان‌های همیشه فعال و خوب در عرصه داوری این رشته بوده و داوران بسیار خوبی نیز دارد، ضمن اینکه کریم بهرامی رئیس هیات فوتبال استان قم همکاری و تعامل نزدیکی با فدراسیون و دپارتمان داوری دارد.

رئیس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال اضافه کرد: خوشبختانه هیات فوتبال استان قم همیشه دنبال بهبود وضعیت داوران قم است و ما هم به قم آمدیم تا توانمندی داوران این استان را در یک دوره بازآموزی و ارتقاء دانش داوران فوتبال مورد ارزیابی قرار بدهیم.

وی خاطرنشان کرد: استان قم از گذشته تاکنون داوران بزرگ و فعالی در سطح اول فوتبال کشور داشته، داورانی که در عرصه بین‌المللی نیز فعالیت کرده‌اند و اکنون نیز داوران قم در مسابقات لیگ‌های برتر و دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور به قضاوت می‌پردازند و این مطلوب است.

کامرانی‌فر با بیان اینکه قم به دلیل قرار گرفتن در مرکز کشور و ارتباط نزدیک با چند استان همجوار خیلی خوب می‌تواند فدراسیون فوتبال را حمایت و کمک کند، بیان کرد: در برگزاری بسیاری از برنامه‌های فدراسیون قم نقش دارد و تلاش هیات فوتبال قم و فدراسیون می‌تواند به شناسایی داوران مستعد نیز کمک زیادی داشته باشد.

گفتنی است: حسن کامرانی‌فر با سفر به قم در دوره بازآموزی داوران فوتبال استان قم حضور یافت، دوره‌ای که با حضور 45 داور فوتبال قم به میزبانی زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی تختی منطقه دورشهر قم به شکل کارگاهی برگزار شد و شرکت کنندگان در این دوره آموزشی با راه‌کارهای ارتکاب کمتر اشتباهات داوری آشنا شدند.

انتهای پیام/ذ

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com