کد خبر ۴۲۰۹۸ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۶

مشکلات تملک طرح توسعه ضلع شرقی حرم حضرت معصومه رفع شود

قم - ایرنا - استاندار قم بر اهتمام مسئولان برای تکمیل طرح ضلع شرقی حرم مطهر حضرت معصومه(س) و رفع مشکلات تملک طرح تاکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از روز یکشنبه ایرنا از روابط عمومی استانداری قم، سید مهدی صادقی در دیدار معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان مجری ساختمان ها و تاسیسات دولتی و عمومی کشور، با اشاره به ضرورت همکاری مردم در تملکات طرح های عمرانی شهر قم اظهار داشت: دولت و شهرداری قم برای رفع بسیاری از دغدغه های شهروندان نیازمند مشارکت خود مردم هستند.
محمد جعفر علیزاده معاون وزیر راه و شهرسازی نیز در این دیدار با تاکید بر تملک هرچه سریعتر املاک جهت تکمیل ضلع شرقی حرم مطهر(س) اظهار داشت: این طرح در مرحله حساسی است و باید جهت تخصیص اعتبارات سال 96، تملکات هرچه سریعتر به نتیجه برسد.
محسن بهشتی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قم نیز در این جلسه با اشاره به معماری طرح توسعه ضلع شرقی حرم مطهر(س) گفت: کمیته فنی متشکل از مسئولان و کارشناسان، این طرح را مورد بررسی قرار دهند.
طرح ضلع شرقی حرم مطهر کریمه اهل بیت (س) 51هزار متر مربع خواهد بود که شامل شبستان با هشت هزار و 500 متر مربع مساحت، صحن 10 هزار متر مربع و کتابخانه ای با فضای بیش از 750 هزار جلد کتاب است..
8138/ 1175 تنظیم کننده: فرزانه پیری ** انتشار: رضا علیمحمدی

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com