کد خبر ۴۲۰۹۹ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۴۱

آمریکا، عربستان و رژیم صهیونیستی عامل اصلی حوادث کور تروریستی هستند

قم- ایرنا- عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه آمریکا، عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی مادر و عامل اصلی همه حوادث کور تروریستی در جهان هستند، گفت: منشاء حوادث تروریستی تهران نیز مزدوران همین کشورها هستند.

آیت الله حسن ممدوحی روز یکشنبه درگفت وگو با خبرنگار ایرنا خاطرنشان کرد: نیروهای امنیتی باید تودهنی محکمی به گروه های تروریستی وارد کنند و زمانی که دشمن برای به هم زدن امنیت کشور ما خیز برمی دارد ما باید با انسجام در برابر آنها بایستیم.
وی ادامه داد:اگر ما دشمنان را رها و به برخی اختلاف های داخلی سرگرم شویم،بسیار خطرناک است و معلوم نیست کار به کجا بینجامد.
وی گفت: اگر بین همه گروه ها و نیروها در برابر دشمنان وحدت و همدلی باشد، کشور ما از نظر امنیتی مانند همیشه تقویت و تروریست ها نیز تضعیف و ناکارآمد خواهند شد.
آیت الله ممدوحی اظهار داشت: همه باید در برابر داعش به عنوان دشمن انسانیت، از یک وحدت ملی و منسجم برخوردار باشیم تا مورد تجاوز قرار نگیریم.
وی با تقدیر از فداکاری های نیروهای امنیتی گفت: آنها برای تامین امنیت مردم، جان خود را فدا می کنند و باید قدردان این ازخودگذشتگی و فداکاری ها باشیم.
روز چهارشنبه هفته گذشته در2 حمله تروریستی جداگانه، ساختمان اداری مجلس شورای اسلامی و حرم امام خمینی (ره) هدف تیراندازی پنج تن از مهاجمان انتحاری مسلح قرار گرفت که در نتیجه آن 17 تن شهید و 56 تن مجروح شدند.
7401/ 6133/ خبرنگار- بهمن اطمینان ** انتشار- جعفرمسلمی

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com