کد خبر ۴۲۲۳۱ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۵۵
مدیرعامل تیم فوتسال آتلیه طهران

حاضریم به لیگ پایین‌تر برویم/به خاطر مردم قم حاضر به واگذاری امتیاز نشدیم

مدیرعامل تیم فوتسال آتلیه طهران: ما اگر فردا نتیجه‌ای نگرفتیم امتیاز این تیم را به هیچ استانی واگذار نمی‌کنیم و حاضریم یک پله سقوط کنیم به لیگ پایین‌تر.

رسول قلی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، قلی‌زاده در مورد تیم فوتسال آتلیه طهران قم گفت: ما تا به امروز به دنبال اسپانسرهای مختلف بودیم اما متأسفانه نتیجه‌ای نگرفتیم، امروز مکاتبه‌ای و صحبت‌هایی با نماینده خوب ورزشی و ورزش دوست استان قم احمد امیرآبادی داشتیم و مشکلات خود را برای ایشان توضیح داده و ایشان هم در جواب قول مساعدت و همکاری را دادند.

وی در ادامه گفت: فردا صبح قرار است به همراه رئیس سازمان ورزش و جوانان استان و چند نفر از پیشکسوتان ورزشی خدمت امیرآبادی برسیم و انشاالله بتوانیم در جلسه فردا مشکلات خودمان را برطرف نمائیم.

مدیرعامل تیم فوتسال آتلیه طهران گفت: شما می‌دانید فردا آخرین مهلت ارسال مدارک و واریز به کمیته فوتسال در لیگ برتر است. ما اگر فردا نتیجه‌ای نگرفتیم امتیاز این تیم را به هیچ استانی واگذار نمی‌کنیم و حاضریم یک پله سقوط کنیم به لیگ پایین‌تر.

وی همچنین گفت: من می‌توانم با فروش امتیاز این تیم کمی مشکلات مالی و هزینه‌هایی که در لیگ‌های پایین‌تر انجام دادم بدست بیاورم اما این کار را به خاطر خودم و مردم خوب استان قم انجام ندادم. و حاضر نشدم امتیاز آتلیه قم به دیگر استان‌ها واگذار شود. امیدوارم روزی مسئولین استان چاره‌ای برای جوانان ورزش دوست این رشته در استان قم داشته باشند.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com