کد خبر ۴۲۲۷۲ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۴
افشارنسب در گفتگو با خبرگزاری دانشجو:

چرا شورای عالی انقلاب فرهنگی در مورد سند ۲۰۳۰ سستی و کم‌کاری کرد؟

افشارنسب، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی قم عملکرد شورای عالی انقلاب فرهنگی در قضیه سند ۲۰۳۰ را منفعلانه و اهمال‌کارانه توصیف کرد.

 

 

افشارنسب، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی قم در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در مورد لغو سند ۲۰۳ گفت: این سند از ابتدا تناقض زیادی با فرهنگ و قومیت کشور داشت و حاشیه‌ها و هزینه‌های زیادی هم برای کشور درست کرد اصلاح طلبان قبل از انتخابات سعی کردند، وانمود کنند که ۲۰۳۰را اصولگرایان پذیرفتند اما بعد از اعلام نتیجه انتخابات خود رئیس جمهور موضع‌گیری‌های تندی در دفاع از سند ۲۰۳۰ از خود نشان داد و یا گفتند که رهبری اطلاعات کاملی در مورد ۲۰۳۰ ندارد ولی رهبری هم در دیدار دانشجویان و هم در مسئولان نظام همه این حرف‌ها را رد کردند، که نباید از کنار این وقایع به سادگی گذشت. به هر حال لغو سند ۲۰۳۰ خوب است اما دیر انجام شد.

 

افشارنسب افزود سند ۲۰۳۰ مثل برجام سند روسیاهی دولت است، در برجام تحریم‌ها برداشته نشد و دیدیم که رهبر انقلاب فرمودند دشمن نیروگاه‌های ما را بتن‌ریزی کرد و دنبال این هستند که موشک‌های ما را هم بتن ریزی کنند کسانی که دنبال این گونه مسائل هستند اگر از احمدی روشن خجالت نمی‌کشند از حسن طهرانی مقدم ها خجالت بکشند. 

 

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی قم در ادامه گفت: عملکرد شورای عالی انقلاب فرهنگی هم در قضیه سند ۲۰۳۰ بسیار جای تعجب دارد که چرا کاری کردند که خود رهبری در این قضیه ورود کنند و موقع تصویب و اجرای آن توسط دولت سکوت کردند.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com