کد خبر ۴۲۲۸۶ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۳
استاندار قم:

از ظرفيت مسابقات بين المللي براي شناساندن ظرفيت هاي فرهنگي اقتصادي قم استفاده شود

سید مهدی صادقی استاندار قم با اشاره به ميزاني مسابقات بين المللي كشتي فرنگي در استان قم اظهار داشت: از ظرفيت چنين مسابقاتي براي شناساندن ظرفيت هاي فرهنگي اقتصادي قم استفاده شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم ، سید مهدی صادقی استاندار قم در جلسه شورای ورزش همگانی استان قم که عصر امروز در تالار امام جواد (ع) استانداری برگزارشد، با بیان اهمیت برگزاری و میزبانی مجدد مسابقات بین المللی کشتی فرنگی جام یادگار امام (ره) پس از وقفه 5 ساله، اظهار داشت: این امر نشان از تلاش مدیران حوزه ورزشی استان دارد.

صادقی با اشاره به رتبه بندی جهانی مسابقات كشتي و اینکه جزء 8 تورنمت مهم دنیا است، افزود:باید از این موقعیت ویژه برای معرفی استان قم به نحو احسن، در ابعاد سیاسی، فرهنگی و اقتصادي استفاده شود.

وی بر ضرورت همکاری همه جانبه دستگاههای اجرایی در برگزاري هرچه بهتر این مسابقات تأکید و اضافه کرد: دستگاههای ذیربط برای بسیج امکانات در راستاي برگزاری این مسابقات اقدام کنند.

صادقی در ادامه اهمیت ورزش در سلامت روحي و جسمي افراد جامعه را مورد توجه قرار داد و افزود: برگزاری رقابت های بین المللی در ایجاد رغبت عمومی به ورزش های قهرمانی نقش مؤثری دارد و استان قم باید تمام تلاش خود را برای میزبانی مناسب در این مسابقات بکار برد.

در این جلسه برگزاری تورنمت بین المللی کشتی فرنگی جام یادگار امام (ره)، همایش تجلیل از قهرمانان ورزشی استان و همایش پیاده روی خانوادگی استان مورد بحث قرار گرفتند.

لازم به ذکر است مسابقات بین المللی کشتی فرنگی جام یادگار امام (ره) از روز جمعه 9 تیر ماه سال جاری با حضور 11 تیم از کشورهای ایتالیا، بلاروس، ترکیه، فنلاند، بلغارستان، صربستان، گرجستان، اوکراین، ارمنستان، قرقیزستان، آذربایجان و 5 تیم از ایران و یک تیم از استان قم برگزار خواهد شد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com