کد خبر ۴۲۳۲۵ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۱

بادامچیان: همه باید در خط ارزشی ترسیم شده توسط رهبری حرکت کنیم

قم ـ ایرنا ـ قائم مقام حزب مؤتلفه اسلامی گفت: اگر امروز در خط ارزشی که از سوی رهبر معظم انقلاب ترسیم می شود، گام برداشته و ایستادگی کنیم هیچ قدرتی نمی تواند در برابر ما ایستادگی کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از ایرنا، اسدالله بادامچیان در سخنرانی پیش از خطبه های این هفته نماز جمعه شهر مقدس قم گفت: تقابل جبهه حق و باطل و ارزش ها و ضدارزش ها از زمان امیرالمومنین علی(ع) وجود داشته و امروز نیز رهبر معظم انقلاب در خط ارزشی که ائمه اطهار(ع) ترسیم فرموده اند گام برمی دارند.
وی با بیان این که کسانی که در خط ارزشی حرکت می کنند، همواره بر اساس وظیفه و تکلیف و معیارهای ارزشی و انقلابی عمل می کنند، گفت: بدون تردید کسانی می توانند در کشورمان کار کنند که حقیقتا در خط ارزشی بوده نه با شعار؛ و نظام اسلامی جای عمارها و اباذرهاست، نه ابوموسی اشعری ها.
قائم مقام حزب مؤتلفه اسلامی در ادامه افزود: خط ارزشی دارای شاخص ها و معیارهایی است که از سوی ولی امر جامعه که خود را انقلابی می دانند، مشخص می شود که باید از سوی همه مورد توجه قرار بگیرد و به طور حتم حرکت در این مسیر نیازمند ایستادگی، پایمردی و بصیرت است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نظام مردمسالاری دینی در ایران اسلامی، خاطرنشان کرد: کشورمان متعلق به هشتاد میلیون جمعیت است و هرکدام از ملت ایران، دارای حقوق شهروندی و حق دخالت در سرنوشت کشور است و در چارچوب قانون می تواند سخن بگوید.
بادامچیان، آزادی در نظام اسلامی را بسیار متفاوت و بالاتر از دموکراسی غربی دانست و گفت: در نظام اسلامی حق آزادی و حق رأی مردم توسط ولی امر جامعه حراست می شود و ایشان جامعه را به سمتی هدایت می کنند که همه مردم حضوری موثر و انتخابی آزادانه و آگاهانه در کشور داشته باشند و ما باید همواره بازوی توانمند ولی فقیه باشیم و در خط ارزشی که ایشان ترسیم کرده اند گام برداریم.
قائم مقام حزب مؤتلفه اسلامی در پایان با بیان این که این حزب همواره در قبل و بعد از انقلاب اسلامی و در جریان مبارزات با رژیم ستمشاهی بر اساس اذن و نظر امام و رهبری در خط ارزشی حرکت کرده است، ابراز امیدواری کرد: با همدلی و وحدت همواره در خط ارزشی حرکت کرده و شاهد فروپاشی آمریکا و مستکبران غربی بوده و بتوانیم پرچم قسط و عدل را به امام زمان(عج) برسانیم.
26 خردادماه سالروز شهادت شهدای حزب مؤتلفه اسلامی محمدصادق امانی، محمد بخارایی، مرتضی نیک نژاد و رضا صفار هرندی است که نخست وزیر رژیم پهلوی حسنعلی منصور را به هلاکت رسانده بودند.
8146 / 1175 خبرنگار: سید محمدرضا بهشتی پور ** انتشار: رضا علیمحمدی

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com