کد خبر ۴۲۳۳۶ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۷
رئیس مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر قم:

رشته‌های غیر مرتبط از دانشگاه فرهنگ و هنر حذف‌ شد

سید مرتضی اسماعیلی‌طبا با اشاره به اینکه سیاست دانشگاه جامع علمی کاربردی، کاربردی کردن علوم و بسترسازی برای ایجاد مشاغل در جامعه است، اظهار داشت: رسالت ما ارتقا حوزه‌های فرهنگی و هنری است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، سید مرتضی اسماعیلی‌طبا با اشاره به اینکه سیاست دانشگاه جامع علمی کاربردی، کاربردی کردن علوم و بسترسازی برای ایجاد مشاغل در جامعه است، اظهار داشت: هدف ما بسترسازی مناسب برای ایجاد مشاغل و اغنای علوم فرهنگی و هنری در جامعه است تا جوانان علاوه بر رشد و بالندگی علمی به ارتقای شغلی، اجتماعی و اقتصادی دست یابند.

وی بابیان اینکه رشته‌های غیر مرتبط از دانشگاه فرهنگ و هنر حذف‌شده است، افزود: رسالت ما ارتقا حوزه‌های فرهنگی و هنری است و دیگر رشته‌های نامرتبط با این مهم از این دانشگاه حذف‌شده است، تا امکان رشد و پیشرفت در این زمینه‌ها به‌صورت تخصصی فراهم گردد.

اسماعیلی طبا با تأکید بر اینکه راه رشد علمی برای دانشجویان این مرکز هموار است، تصریح کرد: افزودن رشته‌های جدید مانند کارشناسی عکاسی تبلیغات، استفاده از اساتید برجسته و ممتاز کشوری، برگزاری کارگاه‌های آموزشی، تشکیل کانون کارآفرینی، ایجاد ارتباط با نهادهای فرهنگی و هنری و برگزاری نمایشگاه‌های متعدد ازجمله اقدامات این مرکز به شمار می‌رود.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه برندینگ در این مرکز، ادامه داد: این نمایشگاه سبب بروز و ظهور دستاوردهای دانشجویان درزمینهٔ تبلیغات شد که با استقبال ویژه‌ای نیز همراه بود، همچنین بازدید صاحبان صنایع از نمایشگاه امکان ارتباط مؤثر میان آن‌ها و دانشجویان را به ارمغان آورد.

رئیس مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر قم همایش سالانه سه روز با عکاسان را مورداشاره قرارداد و گفت: این همایش نیز که به‌صورت سالانه و با حضور اساتید برجسته و متخصص کشوری در زمینه‌های مختلف عکاسی برگزار می‌شود، فرصت مناسبی برای دانشجویان و عکاسان است تا از جدیدترین مباحث علمی روز آگاه شوند.

وی خاطرنشان کرد: جدیدترین پیشرفت‌های علمی و هنری از طریق آموزش‌های مختلف چون برگزاری همین کارگاه‌های آموزشی به دانشجویان منتقل می‌شود تا در سطح برترین دانشجویان در سطح استان و کشور قرار گیرند.

منبع:تسنیم

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com