کد خبر ۴۲۳۵۳ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۰۰
در پی بی توجهی مسولان ورزش استان

کودک غرق شده در استخر قصر آبی قم فوت کرد

خبر مصدومیت پسر ۹ ساله قمی در اسفندماه و به کما رفتن وی هنوز از ذهن ها پاک نشده است که خبر غرق شدن کودک ۸ ساله و در نهایت فوت وی آن هم در کلاس آموزشی، شوک دیگری را به جامعه ورزش قم وارد کرد ، حادثه ای تلخ که شاید تلنگری باشد برای مسولان.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، محمدصادق مهریزی کودک هشت ساله قمی که به هنگام آموزش شنا در مجموعه استخر قصر آبی پردیسان قم غرق شده بود، بعد از چهار روز بستری در بیمارستان روز گذشته جان خود را از دست داد.

نجفی دایی این کودک خردسال با اشاره به اینکه والدین محمدصادق به علت شرایط روحی نمی‌توانند صحبتی داشته باشند، اظهار کرد: غفلت و بی‌توجهی ناجیان غریق استخر قصر آبی سبب شد که پسر خواهر بنده در این استخر غرق شود.

وی اضافه کرد: اگر استخر قصر آبی پردیسان خصوصی است چرا اداره‌کل ورزش وجوانان استان و دیگر مسؤولان ورزش بر فعالیت‌های استخری که عموم مردم از آن استفاده می‌کنند، هیچ نظارتی ندارد؟.

دایی کودک غرق شده در استخر قصر آبی پردیسان خاطرنشان کرد: هر چند همان روز نخست که محمدصادق را به بیمارستان تامین اجتماعی امام رضا(ع) منتقل کردیم اعلام کردند که کار از کار گذشته است اما امیدواریم بودیم با انتقال او به بیمارستان خرمی به عنوان بیمارستان تخصصی کودکان قم بتوانیم برای او کاری انجام دهیم.

وی از عملکرد مسؤولان بیمارستان خرمی گلایه کرد و گفت: پزشکی که بیمارستان برای خواهرزاده بنده درنظر گرفت نتوانست به موقع خود را به محمدصادق برساند تا اینکه عصر امروز به ما اعلام کردند که او جان خود را از دست داده است.

دو حادثه به فاصله كمتر از يكسال

خبر مصدومیت پسر ۹ ساله قمی در اسفندماه و به کما رفتن وی هنوز از ذهن ها پاک نشده که خبر غرق شدن کودک ۸ ساله آن هم در کلاس آموزشی، شوک دیگری را به جامعه ورزش وارد کرد و با اين تفاسير دو حادثه بزرگ در کارنامه مسئولین جدید هییت های نجات غریق و شنا به ثبت رسید!

منع: فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com