کد خبر ۴۲۳۵۶ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۱۶
استاندار قم

تقويت كشاورزي و دامپروري از مصاديق اقتصاد مقاومتي است

سيد مهدي صادقي با بيان اينكه تقويت كشاورزي و دامپروري از مصاديق اقتصاد مقاومتي است، گفت: حمايت از كشاورزان براي تغيير الگوي كشت و افزايش بهره وري از جمله برنامه هاي دولت تدبير و اميد است.

به نقل از روابط عمومي استانداري قم سيد مهدي صادقي استاندار قم با اشاره به تامين نيازهاي مردم توسط جهادگران حوزه ي كشاورزي اظهار کرد: مسؤولان و مديران دولتي نيز بايد همت و غيرت لازم براي حمايت از اين عزيزان را داشته باشند.
استاندار قم با بيان اينكه تقويت كشاورزي و دامپروري از مصاديق تلاش براي تحقق اقتصاد مقاومتي است افزود: حمايت از كشاورزان براي تغيير الگوي كشت و افزايش بهره وري از جمله برنامه هايي است كه در دولت تدبير و اميد با جديت پيگيري شده است.
وي بوروكراسي اداري در زمينه حل مشكلات شهروندان را مورد توجه قرار داد و گفت: دولت با انتخاب مديران شايسته و لايق بهترين حمايت ها را از شهروندان مي تواند داشته باشد.
استاندار قم با قدرداني از جديت مجموعه ي جهاد كشاورزي در راستاي حل مشكلات كشاورزان گفت: هرجا ببينيم متوليان نسبت به وظايف خود كوتاهي و قصور دارند، افرادي كه منافع عمومي را بر منافع فردي ترجيح مي دهند را جايگزين خواهيم کرد.
صادقي اظهار کرد: فعاليت در حوزه ي كشاورزي و دامپروري كار بسيار سختي است و مشكلات كمبود آب و بيماري هاي دامي بر مشكلات فعالين در اين حوزه افزوده است.

منبع: رسا

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com