کد خبر ۴۲۴۰۲ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۸
رئیس هیئت بسکتبال قم در گفتگو با مهر:

فینالیست‌های مسابقات دستجات آزاد بسکتبال قم معرفی شدند

قم - رئیس هیئت بسکتبال استان قم از مشخص شدن فینالیست‌های مسابقات دستجات آزاد بسکتبال قم خبر داد.

مرتضی سخایی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مسابقات دستجات آزاد بسکتبال قم به آخرین گام‌های خود رسیده است و به زودی تکلیف قهرمان این مسابقات مشخص می‌شود.

وی افزود: در پایان مرحله نیمه نهایی مسابقات بسکتبال دستجات آزاد که زیر نظر هیئت بسکتبال در سالن آیت الله بروجردی دانشگاه قم برگزار شد تیم‌های کاشان و مهرام به دیدار نهایی این مسابقات راه یافتند.

رئیس هیئت بسکتبال استان قم گفت: تیم بسکتبال کاشان که به عنوان تیم مهمان در این مسابقات حاضر است در دیداری از مرحله نیمه نهایی موفق شد برابر تیم بسکتبال مهتاب به پیروزی رسیده و راهی دیدار پایانی شود.

سخایی بیان داشت: در دیگر دیدار مرحله نهایی تیم‌های مهرام و شهدای آتش نشان در یک بازی دیدنی و نزدیک با هم رقابت کردند که در این بازی تیم مهرام موفق شد با امتیاز ۸۵ بر ۷۸ در پایان کوارتر چهارم حریف خود را شکست داده و فینالیست شود.

وی عنوان کرد: همچنین پوریا حاجی خانی بسکتبالیست نوجوان قمی به اردوی شناسایی تیم ملی بسکتبال نوجوانان فراخوانده شده است و از روز گذشته به مدت ۳ روز در اردو خواهد بود.

رئیس هیئت بسکتبال استان قم تصریح کرد: در تلاش بوده‌ایم با احیای لیگ‌های پایه در نونهالان و نوجوانان روند خوبی برای رشد بسکتبال قم در پی بگیریم و بدون تردید رشد بسکتبال قم در سایه نگاه ویژه به رده‌های سنی پایه میسر و عملی خواهد شد.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com