کد خبر ۴۲۴۱۱ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۵۰
مديرعامل شركت شهرك‌هاي صنعتي استان قم عنوان كرد

حمایت صندوق «پژوهش و فناوری ايده‌آل صنعت امروز» از ایده های دانش بنیان

امیرطیبی‌نژاد با اشاره به اینکه صندوق پژوهش و فناوری ایده‌آل صنعت امروز دارای ماهیت غیر دولتی است، اظهار کرد: این صندوق برای پرداخت تسهیلات با سود پایین و صدور ضمانت نامه‌های بانکی برنامه‌ریزی مطلوبی انجام داده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، امیرطیبی‌نژاد شنبه شب در گفت‌و گو با خبرنگاران با اشاره به اینکه صندوق پژوهش و فناوری ایده‌آل صنعت امروز دارای ماهیت غیر دولتی است، اظهار کرد: در این صندوق 34 درصد از مشارکت بخش دولتی و 66 درصد از مشارکت بخش خصوصی استفاده شده است.

وی با تاکید بر اینکه صندوق پژوهش و فناوری ایده‌آل صنعت امروز به دنبال حمایت از صاحب ایده‌های دانش‌بنیان است، اضافه کرد: این صندوق برای پرداخت تسهیلات با سود پایین و صدور ضمانت نامه‌های بانکی برنامه‌ریزی مطلوبی انجام داده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم سرمایه‌گذاری جسورانه را از دیگر امکانات صندوق پژوهش و فناوری ایده‌آل صنعت امروز برشمرد و گفت: سرمایه‌گذاری در ایجاد استارتاپ‌ها می‌تواند موثر باشد چرا که برای نخستین بار در عرصه صنعت رخ داده است.

وی خاطرنشان کرد: برای توسعه صندوق مذکور می‌توانیم شعبات خود را در استان‌های دیگر نیز مستقر کرده و از ظرفیت دیگر استان‌ها نیز استفاده کنیم.

طیبی‌نژاد با بیان اینکه صندوق «پژوهش و فناوری ایده‌آل صنعت امروز» در مراسم امروز به مسؤولان ارشد سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی و همچنین مدیران استان قم معرفی شده است، گفت: مراسم رونمایی از این صندوق در سطح ملی با حضور جمعی از مسؤولان ملی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به بازدید مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی از نواحی صنعتی طغرود و سیرو عنوان کرد: امروز طی نشست‌های جداگانه‌ای مشکلات مدیران واحدهای صنعتی را مورد بررسی قرار داده و برای رفع آنها برنامه‌ریزی مطلوبی را در دستور کار خود قرار داده‌ایم.

منبع: فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com