کد خبر ۴۲۴۲۰ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۷
با برگزاری ۴ مسابقه انجام می‌شود؛

آغاز رقابت مدعیان قهرمانی فوتسال جام رمضان قم از امشب

قم - رقابت مدعیان قهرمانی فوتسال جام رمضان قم از امشب با برگزاری ۴ مسابقه از مرحله دوم این رقابت‌ها آغاز می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرنگار مهر، دومین مرحله از مسابقات فوتسال جام رمضان قم از امشب در سالن شهید حیدریان قم گشایش می‌یابد و مدعیان کسب عنوان قهرمانی از امشب برای راهیابی به مرحله نیمه نهایی رقابت خود را با حریفان از سر می‌گیرند.

پس از تعطیلی چند شبه مسابقات به دلیل مصادف شدن با ایام شب‌های قدر، این رقابت‌ها دومین مرحله خود را از امشب آغاز می‌شود و ۸ تیم حاضر در این مرحله در ۲ گروه ۴ تیمی مسابقات خود را آغاز می‌کنند.

در مرحله اول این مسابقات ۲۰ تیم در ۴ گروه ۵ تیمی قرار گرفته بودند که پس از برگزاری مسابقات این مرحله در سالن شهید حیدریان، ۸ تیم به مرحله دوم رسیدند و اکنون از بین این ۸ تیم، ۴ تیم جواز حضور در نیمه نهایی را کسب می‌کنند.

در آغاز مرحله دوم این مسابقات امشب از ساعت ۲۲ در سالن شهید حیدریان قم تیم فوتسال صدرا سیستم به دیدار تیم مصالح ساختمانی آسیا می‌رود و سپس از ساعت ۲۳ تیم‌های فوتسال شهدای مدافع حرم و شهدای نیروگاه دیگر بازی گروه یک مرحله دوم را برگزار می‌کنند.

از ساعت ۲۴ از گروه دوم مسابقات مرحله دوم تیم فوتسال بازار بزرگ شمسه برابر تیم دلسوختگان اهل بیت صف آرایی می‌کند و سپس از ساعت یک بامداد روز دوشنبه تیم‌های فوتسال امیران اسپورت و سرای کلبه با هم روبرو خواهند شد.

این رقابت‌ها طی ۲ شب آینده به پایان مرحله دوم خود می‌رسد و از هر گروه ۲ تیم به نیمه نهایی می‌روند تا در این مرحله پس از انجام مسابقات به روش ضربدری، تکلیف ۲ تیم فینالیست مشخص شود.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com