کد خبر ۴۲۴۳۳ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۵
دادستان قم خبر داد:

برخورد قاطع دستگاه قضایی با متهمان غرق شدن کودک هشت ساله ساله

دادستان عمومی و انقلاب قم گفت: دستگاه قضایی با متهمان غرق شدن کودک هشت ساله برخورد قاطعانه داشت و در این راستا 2 تن از متهمان حادثه دلخراش غرق شدن کودک هشت ساله در استخر بازداشت و روانه زندان شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از روابط عمومی دادستانی قم، مهدی کاهه در گفت و گویی افزود: مجموعه استخری که کودک درآن غرق شده پلمپ شده و جزئیات بیشتر این حادثه در دست بررسی است.
وی اضافه کرد: چنانچه مشخص شود افراد دیگری در این راستا مرتکب تقصیر شده و نظامات را رعایت نکرده اند، طبق موازین قانونی با آن ها برخورد خواهد شد.
در تاریخ 21 خردادماه جاری، کودک هشت ساله ای به نام «محمد صادق». ع، برای شرکت در کلاس های آموزش شنا در مجموعه استخرهای شهر قم واقع در منطقه پردیسان، بر اثر کوتاهی و بی مبالاتی مربی و نجات غریق، دچار غرق شدگی می شود؛ این کودک پس از انتقال به بیمارستان به کما می رود، متاسفانه اقدامات پزشکی نتیجه ای در بر نداشت و کودک مذکور پس از چند روز فوت می کند.
دادستان قم در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: 9 تن از متهمان مربوط به پرونده نزاع دسته جمعی خانوادگی در منطقه قلعه کامکار قم بازداشت شدند.
کاهه افزود: تحقیقات برای مشخص شدن ابعاد کلی و نهایی این پرونده ادامه دارد و اکنون آرامش به منطقه مذکور بازگشته است.
در جریان درگیری خیابان 16 متری شهید غفاری که در تاریخ 21 خردادماه جاری میان 2 همسایه با سلاح سرد رخ داد، یک تن فوت کرد و پنج تن مصدوم شدند که یکی از مصدومان به دلیل شدت جراحات به تهران منتقل شده است.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com