کد خبر ۴۲۴۵۶ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۲:۳۷

آکواریوم شهری در قم احداث می شود

قائم مقام شهردار قم در امور سرمایه‌گذاری گفت: امسال بحث آکواریوم به صورت جدی‌تر پیگیری می‌شود بلوار پیامبر اعظم(ص) به عنوان یکی از مکان‌های پیشنهادی برای احداث آکواریوم در نظر گرفته شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری برنا از قم، محمدرضا معرفت  با اشاره به جذب سرمایه‌گذار در شهر قم از طریق فراخوان عمومی، اظهار کرد: شهربازی بزرگ قم در بوستان غدیر واقع شده که امیدواریم در پایان امسال شاهد احداث و بهره‌برداری از فاز اول آن باشیم.

وی خاطرنشان کرد: احداث پارکینگ شرقی حرم از دیگر موارد است که از طریق سرمایه‌گذار این امر پیگیری می‌شود امیدواریم امسال این امر عملیاتی شود.

معرفت با اشاره به پروژه پیامبر اعظم(ص)، گفت: این بلوار دارای پروژه‌های اقامتی، خدماتی و گردشگری است که سرمایه‌گذارهای مختلف دارد.

وی با بیان اینکه امسال بحث آکواریوم به صورت جدی‌تر پیگیری می‌شود، گفت: بلوار پیامبر اعظم(ص) یکی از مکان‌های پیشنهادی برای احداث آکواریوم است این پروژه 100 میلیارد تومان هزینه دارد اکنون با گروه‌های مختلف برای سرمایه‌گذاری در حال مذاکره هستیم ولی هنوز قطعی نشده است.

قائم مقام شهردار قم در امور سرمایه‌گذاری  به جایگاه‌های کوچک سوخت اشاره کرد و افزود: در زمینه بهره‌برداری از 20 جایگاه سوخت کوچک با سرمایه‌گذار قرارداد منعقد شده که از این تعداد هفت جایگاه سال گذشته احداث و به بهره‌برداری رسید.

معرفت خاطرنشان کرد: از امکانات بالقوه شهرداری استفاده می‌شود تا برخی طرح‌ها توجیه بیشتری داشته باشد به طوری که در زمینه بحث هتل‌ها تخفیف‌های خوبی در نظر گرفته شده است.

وی عنوان کرد: نخستین قرارداد احداث پارکینگ عمومی با مشارکت بخش خصوصی در تقاطع خیابان طالقانی و عمار یاسر امضا و ابلاغ شد و به زودی شاهد شروع عملیات ساختمانی آن خواهیم بود امیدواریم امسال بتوانیم پارکینگ‌های طبقاتی و عمومی بیشتر را با مشارکت بخش خصوصی پیگیری کنیم.

قائم مقام شهردار قم در امور سرمایه‌گذاری با اشاره به استقبال سرمایه‌گذاران خارجی، گفت: نرخ تبدیل ارز به ریال مهمترین بحث برای سرمایه‌گذاری خارجی است به طوری که تضمینی در این زمینه وجود ندارد.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com