کد خبر ۴۲۴۷۶ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۹
رئیس شورای شهر قم:

تصویب مسیر خط دوم مترو حدفاصل پردیسان تا بازار/لزوم اهتمام شهرداری به تکمیل بلوار جمهوری

رئیس شورای شهر قم از تصویب اجرای خط دوم مترو قم در شورای عالی ترافیک کشور خبر داد و گفت: در شورای عالی ترافیک مسیر پردیسان تا سه راه بازار برای مترو تصویب و تصمیم‌گیری در خصوص باقی مسیر به بررسی بیشتر موکول شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، ولی‌الله بیاتی در دویست و سی‌وپنجمین جلسه شورای اسلامی شهر قم که دوشنبه شب با حضور سیدمرتضی سقائیان‌نژاد شهردار قم در سالن جلسات ساختمان شهید باکری برگزار شد، با اشاره به فرارسیدن روز جهانی قدس اظهار کرد: مردم ما یکبار دیگر با حضور در راهپیمایی روز قدس با توجه به اتفاقاتی که اخیرا افتاد پیام دندان‌شکنی به دشمنان خواهند داد و حمایت از آرمان امام راحل(ره) و مردم فلسطین خواهند داشت.

بیاتی با تاکید بر آرمان حمایت از مظلوم و اهداف شکل‌گیری نظام مقدس اسلامی گفت: در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان بار دیگر مردم در حمایت از آرمان حق‌خواهی و حمایت از مظلومان و مستضعفان عالم در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت خواهند کرد و بار دیگر توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کنند.

وی با اشاره به افتتاح ادامه بلوار جمهوری اسلامی در منطقه دو اظهار کرد: این بخش از بلوار اهمیت بسیار زیادی داشت و بخشی از مشکلات تردد در این منطقه محروم را برطرف کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر قم ضمن تقدیر از تمام مدیران دخیل در احداث ادامه بلوار جمهوری اسلامی در منطقه دو خاطرنشان کرد: امیدواریم باقی پروژه‌هایی که در شهر در حال اجرا است به زودی به بهره‌برداری رسیده و گشایش ویژه‌ای در ترافیک و عبور و مرور شهری اتفاق افتد.

وی همچنین از تصویب خط دوم مترو قم در جلسه شورای عالی ترافیک کشور خبر داد و گفت: این جلسه در وزارت کشور برگزار شد و در آن خط دوم مترو از فرهنگیان تا پردیسان پس از تصویب در کمیته فنی، در جلسه علنی شورای عالی نیز تصویب شد.

بیاتی بیان کرد: راه‌آهن به شدت با این بحث مخالف بود که مسیر از پردیسان به فرهنگیان باشد و نهایتا با رای‌گیری انجام شده خط دوم مترو از پردیسان تا سه راه بازار تصویب شد که قرار شد باقی مسیر پس از بررسی تصویب شود.

منبع: فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com