کد خبر ۴۲۴۸۷ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۴۳
در رکوردگیری تیم ملی نوجوانان؛

دو و میدانی کار قمی سهمیه حضور در مسابقات جهانی را کسب کرد

قم - محمد تقی مهر علی، دو و میدانی کار قمی در رکوردگیری تیم ملی نوجوانان سهمیه حضور در مسابقات جهانی دو و میدانی نوجوانان را کسب کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرنگار مهر، در پایان رکوردگیری تیم ملی دو و میدانی نوجوانان کشورمان ورزشکار قمی موفق به کسب سهمیه حضور در رقابت‌های جهانی شد تا نماینده قم در ترکیب تیم اعزامی به این مسابقات در قاره آفریقا لقب گیرد.

مسابقات دو و میدانی رکوردگیری از نوجوانان کشور برای کسب سهمیه رقابت‌های قهرمانی جهان با کسب یک سهمیه توسط ورزشکار قمی در پرتاب وزنه به اتمام رسید که طی آن محمد تقی مهر علی از قم جهانی شد.

آخرین فرصت برای کسب سهمیه حضور در مسابقات دو و میدانی نوجوانان جهان با برگزاری رقابت رکوردگیری در ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران به انجام رسید که در پایان با کسب یک سهمیه جهانی در پرتاب وزنه توسط محمد تقی مهرعلی ورزشکار قمی خاتمه یافت.

محمد تقی مهر علی نوجوان دو و میدانی کار قم موفق شد با ثبت رکورد ۱۹. ۲۰ متر در پرتاب وزنه حدنصاب حضور در رقابت‌های جهانی که قرار است در کنیا برگزار شود را به دست آورد.

با اعلام فدراسیون دو و میدانی این رکورد پس از اعلام نتیجه تست دوپینگ توسط کمیته پزشکی و ضد دوپینگ فدراسیون دو و میدانی رسمی خواهد بود و مهر علی در حالی این موفقیت را کسب کرده که پیش از این در مسابقات قهرمانی کشور نتایج خیره کننده‌ای به دست آورده بود.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com