کد خبر ۴۲۴۹۶ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۵۸
از سوی هیئت فوتبال استان قم؛

مدارس فوتبال دارای مجوز فعالیت در قم معرفی شدند

قم - هیئت فوتبال استان قم اسامی ۱۳ مدرسه فوتبال مجاز به فعالیت در سال ۹۶ را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرنگار مهر، هیئت فوتبال استان قم به عنوان مرجع امور مربوط به توسعه فوتبال در قم فهرست مدارس فوتبال دارای مجوز فعالیت از هیأت فوتبال استان قم در سال ۹۶ را اعلام کرد.

بر این اساس، ۱۳ مدرسه فوتبال مجاز از سوی هیئت فوتبال معرفی شده‌اند و هیئت فوتبال استان قم از خانواده‌ها و علاقمندان به فوتبال خواسته است فرزندان خود را تنها در این مدارس فوتبال ثبت نام کنند.

این مدارس فوتبال شامل، عقاب پردیسان، سفید زاگرس مهر، پیمان قائم، ستارگان شاهین، یاران، سیاه جامگان، هما، آبادگران، امید سهیل ماندگار، متین دانش صباشهر، ستارگان هلال احمر، آریا و الوند هنگ هستند.

هیئت فوتبال استان قم در سال‌های اخیر به دنبال ساماندهی موضوع آموزش فوتبال در قم بوده است و بر اساس مصوبه آکادمی ملی فوتبال، جواز فعالیت مدارس فوتبال تنها به باشگاه‌های حاضر در لیگ‌های فوتبال استان داده می‌شود.

این در حالی است که هیئت فوتبال استان قم بارها اعلام کرده است با مدارس فوتبال فاقد مجوز برخورد می‌کند و مربیانی که با این مدارس همکاری کنند از ارتقا به مدارج بالاتر محروم می‌شوند.

هیئت فوتبال استان قم برای مدارس فوتبال فعال در فصل تابستان استانداردهایی اعلام کرده است و بر این اساس تمامی مربیان فعال در این مدارس فوتبال و مدیران آن‌ها باید مورد تایید هیئت فوتبال استان قم قرار گیرند.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com