کد خبر ۴۲۴۹۹ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۴۲
دبیر هیئت فوتبال استان قم در گفتگو با مهر:

۲ فوتبالیست نونهال قمی به اردوی تیم ملی دعوت شدند

قم - دبیر هیئت فوتبال استان قم با بیان اینکه ۲ فوتبالیست نونهال قمی به اردوی تیم ملی دعوت شدند گفت: مسابقات لیگ پیشکسوتان قم به احتمال فراوان شهریورماه برگزار خواهد شد.

اصغر زرگر در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی استعدادیابی و انتخابی تیم ملی فوتبال زیر ۱۳ سال کشور اعلام شد که در این بین نام دو فوتبالیست قمی نیز به چشم می‌خورد.

وی افزود: اردوی استعدادیابی و انتخابی تیم ملی فوتبال زیر ۱۳ سال کشور در حالی از ۳۰ خردادماه آغاز می‌شود که در بین اسامی اعلام شده برای حضور در این دوره نام دو تن از نونهالان فوتبالسیت قمی نیز به چشم می‌خورد و این دوره در حالی تا سوم تیر ماه پیگیری خواهد شد که حضور امیر محمد اللهویرن‌پور و مجتبی کمالی راد به عنوان نمایندگان فوتبال قم در این دوره شاهد خواهیم بود.

 دبیر هیئت فوتبال استان قم در مورد برگزاری مسابقات پیشکسوتان قم بیان داشت: باتوجه به نامه اخیر سازمان لیگ و منع مسابقات بزرگسالان در هوای گرم و همچنین به دلیل دمای بالای این روزها و ماه‌های قم، برای رفاه حال و سلامتی پیشکسوتان و جلوگیری از اتفاقات احتمالی بخاطر سنین بالای این عزیزان قرار است به زودی جلسه‌ای داشته باشیم تا پیشنهاد، نظر کارشناسی و تأییدیه را برای زمان برگزاری مسابقات بگیریم.

وی با اشاره به مشکلات برگزاری مسابقات در اوایل فصل تابستان عنوان کرد: نبود وقت مناسب و عدم نور کافی برای انجام مسابقات در ورزشگاه‌های تختی و شهید حیدریان یکی از معضلاتی است که در صورت برگزاری بازی‌های پیشکسوتان با آن مواجه می‌شویم.

زرگر تصریح کرد: تعطیلی مدارس، همزمانی اوقات فراغت دانش آموزان و شروع کار مدارس فوتبال و همچنین آغاز لیگ‌های نوجوانان و جوانان استان در ورزشگاه‌های تختی و حیدریان ازجمله مشکلات پیرامون این موضوع است اما نهمین دوره مسابقات لیگ پیشکسوتان استان (فصل ۹۶) به احتمال فراوان در شهریورماه برگزار خواهد شد.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com