کد خبر ۴۲۵۰۸ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۱۰

تکواندوکار قمی مسافر رقابت‌های دانشجویان جهان شد

علی چهره‌قانی با برتری مقابل دو رقیب خود در رقابت‌های درون اردویی مجوز حضور در مسابقات یونیور سیاد جهانی دانشجویان جهان را از آن خود کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، تکواندو قم سالیان متمادی نماینده‌ای در مسابقات مختلف دانشجویان جهان را داشته و حالا پس‌ از آن بلافاصله نماینده دیگری را راهی مسابقات جهانی دانشجویان خواهد کرد.

پس‌ازآن که سید محمد رفیعی تکواندوکار خوش‌نام قمی به دلیل پایان دوره تحصیلی دیگر نتوانست به‌عنوان دانشجو برای تیم ملی کشورمان بازی کند، مبارز دیگری جایگزین وی شد.

اردوهای آماده‌سازی تیم ملی تکواندو دانشجویان کشور که این روزها زیر نظر سید نعمت خلیفه در حال برگزاری است و این تیم برای به‌دست آوردن ترکیب نهایی خود مبارزات درون اردویی را برگزار کرد.

مسابقات انتخابی درون اردویی تیم ملی دانشجویان در گروه مردان با حضور 24 تکواندوکار راه‌یافته به اردو در خانه تکواندو برگزار که با حذف 9 هوگو پوش، درنهایت تمرینات با 15 تکواندوکار پیگیری شد.

فهرست نهایی تیم ملی تکواندو دانشجویان کشور برای اعزام به رقابت‌های جهانی دانشجویان که 28 مردادماه تا هشتم شهریورماه به مدت 11 روز در چین تایپه برگزار می‌شود با انجام رقابت‌های درون اردوی مشخص شد.

بر همین اساس و در پایان دور سوم اردوی تیم ملی تکواندو دانشجویان کشور تکواندوکاران حاضر در رقابت‌های انتخابی با یکدیگر روبرو شدندکه علی چهره قانی تکواندوکار استان قم در مقابل یاشار محمدی به میدان رفت و با شکست این رقیب تهرانی خود را بدرقه کرد.

وی در دومین رقابت خود برای تصاحب هوگوی تیم ملی دانشجویان کشور برابر مجتبی کرامتی از استان البرز توانست با برتری مقابل وی در فهرست نهایی تکواندوکاران اعزامی به رقابت‌های جهانی قرار گرفت.

علی چهره‌قانی تکواندوکار قمی در وزن 54 کیلوگرم در ترکیب تیم ملی تکواندو دانشجویان ایران در بیست و نهمین دوره مسابقات یونیور سیاد جهانی دانشجویان حضور خواهد داشت.

بیست و نهمین دوره مسابقات یونیور سیاد جهانی دانشجویان از تاریخ 28 مردادماه تا 8 شهریورماه سال جاری به مدت 11 روز در کشور چین تایپه برگزار می‌شود.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com