کد خبر ۴۲۵۱۰ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۵۳
رئیس کمیته هسته‌ای مجلس شورای اسلامی مطرح کرد:

اقدام سپاه پیام دل‌چسب و امیدوار کننده‌ای برای مردم داشت/خبر دستگیری تیم تروریستی در قم متعلق به چند ماه قبل است

حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنوری درباره جزئیات خبر دستگیری تیم تروریستی داعش در قم که امروز از زبان معاون سیاسی امنیتی استانداری قم بیان شد، گفت: این تیم پیش از حمله تروریستی به مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر امام خمینی در قم شناسایی شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور رئیس کمیته هسته‌ای مجلس شورای اسلامی با اشاره به هدف قرار دادن مواضع تروریست‌ها توسط سپاه پاسداران در دیر‌الزور سوریه، گفت: فرمانده کل سپاه در همان روزهای حمله ددمنشانه تکفیری‌ها به مجلس شورای اسلامی و مرقد امام راحل گفتند که تنبیه ایران بسیار سخت و پشیمان‌کننده خواهد بود.

وی افزود: عملیات سپاه پاسداران در حقیقت تحقق وعده فرمانده کل سپاه بود که انتقام خون شهدای مظلوم حمله تروریستی  تهران (17 خرداد) از تکفیری‌های سر‌سپرده به نظام سلطه و سران رژیم آل‌سعود و صهیونیست‌ها گرفته شد.

رئیس کمیته هسته‌ای مجلس با اشاره به حمله موشکی سپاه پاسداران به مواضع تروریست‌ها، تصریح کرد: نهادی همچون سپاه  امروز به سطح مناسبی از باز‌دارندگی رسیده که می‌تواند هر اقدام داعش و سایر گروه‌های تروریستی و اربابان و حامیان آنها را به اشد وجه پاسخ دهد.

حجت‌الاسلام ذوالنور با بیان اینکه عملیات سپاه پیامی برای حامیان داعش داشت، گفت: اگر حامیان و اربابان داعش بخواهند از این گروهک تروریستی حمایت کنند به شکلی که امنیت پایدار جمهوری اسلامی را مخدوش کنند، صبر مردم و فرزندان این ملت حدی دارد و  همان‌طور که داعش را هزاران برابر آنچه که ضربه زده بودند، تنبیه کردند، داد عزیزان ما می‌توانند اربابان داعش را هم مورد صدمه قرار بدهد.

وی با بیان اینکه عملیات سپاه پیامی هم برای کشورهای منطقه داشت، تصریح کرد: با این عملیات کشور‌های منطقه می‌توانند به ایران مقتدر، توانمند و استکبارستیز دل‌خوش باشند. دوستان جمهوری اسلامی و محور مقاومت خیال‌شان آسوده باشد که جمهوری اسلامی ایران قادر است هر دشمنی را که بخواهد امنیتش را تهدید کند، سرکوب کند.

رئیس کمیته هسته‌ای مجلس با تاکید بر اینکه اقدام سپاه پیام دل‌چسب و امیدوار کننده‌ای برای مردم داشت، خاطرنشان کرد: مردم امیدوار شدند که فرزندان این ملت آمادگی دارند که امنیت این مرز و بوم را حفظ و هر کسی که بخواهد امنیت پایدار کشور را مخدوش کند سرکوب می‌کنند.

حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنوری نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی درباره جزئیات خبر دستگیری تیم تروریستی داعش در قم که امروز از زبان معاون سیاسی امنیتی استانداری قم بیان شد، گفت: این تیم پیش از حمله تروریستی به مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر امام خمینی در قم شناسایی شدند.

وی ادامه داد: این تیم تروریستی که تحت تعقیب بودند پس از خروج از قم در یکی از مجتمع‌های بین‌راهی میان تهران و قم توقف می‌کنند و زمانی که مشخص می‌شود مقصد آن‌ها تهران است، در نهایت در عوارضی تهران بازداشت می‌شوند.

خاطر نشان می شود احد جمالی در سومین نشست شورای اداری استان قم با بیان اینکه شهر قم یکی از اهداف اصلی برنامه‌ریزی‌های تروریستی داعش است، خاطر نشان کرد: در زمان عملیات تروریستی تهران تیم تروریستی داعش در قم توسط نیروهای امنیتی و انتظامی دستگیر شده‌اند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com