کد خبر ۴۲۵۷۴ انتشار : ۱ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۴
در آستانه روز قدس صورت گرفت؛

اکران بیش از 3000 مترمربع بنر در 600 نقطه شهر قم

حمیدرضا عابدی خرسند از طراحی و چاپ بیش از 3 هزار مترمربع بنر و اکران در 600 نقطه شهر در آستانه روز جهانی قدس خبر داد و اظهار داشت: ارائه خدمات شهری ، برپایی ایستگاه فرهنگی و پوشش مناسب راهپیمایی روز قدس در قم از اهم فعالیت های شهرداری خواهد بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، حمیدرضا عابدی خرسند با اشاره به اقدامات صورت گرفته از سوی شهرداری قم برای آماده سازی شهر و فضاسازی عمومی در آستانه روز جهانی قدس اظهار کرد: با هماهنگی ارگان‌های فرهنگی و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم پیش‌بینی‌های لازم برای امور فضاسازی شهری همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان صورت گرفته است.
وی با بیان اینکه آماده سازی صوت ثابت و برپایی جایگاه در میدان آستانه جنب مسجد امام حسن عسگری(ع) توسط شهرداری صورت خواهد گرفت گفت: رفع سد معبر، مسدودکردن، پاکسازی و شست‌وشوی میدان آستانه، مسیر راهپیمایی و اطراف مصلی قدس در دستور کار مجموعه مدیریت شهری است.
مدیرکل روابط عمومی و بین الملل شهرداری قم با بیان اینکه تانکرهای آب در اطراف مصلی قدس برای وضوی نمازگزاران مستقر خواهند شد خاطرنشان کرد: اعزام 6 دستگاه بالابر و استقرار در نقاط اعلام شده به منظور پوشش کامل تصویری از راهپیمایی ، تامین 12 دستگاه خودرو وانت برای حمل صوت سیار، برپایی ایستگاه فرهنگی در مسیر راهپیمایی، تامین نیروی خدمات شهری ، پاکسازی مسیر اصلی راهپیمایی از تبلیغات تجاری و شخصی از دیگر اقدامات همزمان با روز قدس است.
وی  از طراحی و چاپ بیش از 3 هزار مترمربع بنر به مناسب روز جهانی قدس خبر داد و تصریح کرد: به همین منظور اکران آنها در بیش از 600 نقطه از شهر و مسیر راهپیمایی در قالب بنرهای پرتابل، استرابورد، آویز و عرشه پل صورت گرفته است.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com