کد خبر ۴۲۵۸۳ انتشار : ۱ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۸
مشاهده میدانی و پیگیری درباره یک خبر حاشیه ساز؛

تجمع مردم در مقابل بانک مهر اقتصاد در قم شایعه ای بیش نیست

با توجه به مطلب تجمع مقابل بانک مهر اقتصاد در سطح شهر خبرنگار ما بامشاهده میدانی و پیگیری ها خبر از شایعه بودن این مسئله داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سایت  قم فردا،  چندی است که اخباری مبنی بر ادغام موسسات مالی و اعتباری ثامن، مهر اقتصاد و کوثر در فضای مجازی دست به دست می چرخد که در خصوص همین موضوع تازه ترین اطلاعات مطرح شده در فضای مجازی، بحث تجمع در مقابل بانک های مهر اقتصاد در قم است به این معنا  که مردم در حال خارج کردن پول خود از حساب ها می باشد.

از همین رو خبرنگار ما با مراجعه به بانک مهر اقتصاد شعب مرکزی ، توحید ، عمار یاسر و صفائیه پیگیر این موضوع شد که طبق مشاهدات هیچ تجمعی رخ نداده است و تمام این اخبار که در فضای مجازی دست به دست بین کاربران می چرخد شایعه ای بیش نیست.

از سویی روابط عمومی موسسه مهر اقتصاد در گفتگویی با خبرنگار ما با اشاره به شایعه بودن این مسئله ، گفت: این خبر که قرار بود این سه موسسه با یکدیگر ادغام شود درست بود ولی با مخالفت موسسه مهر اقتصاد مواجه شد.

وی ادامه داد: از همین رو این مسئله منتفی شد و قرار بر این شد که ما عضو شتاب شویم.

وی همچنین خاطرنشان کردَ: در حال حاضر کارمندان در موسسات به فعالیت های روزانه خود مشغول هستند و مردم به شایعات مطرح شده در فضای مجازی به هیچ وجه توجه نداشته باشند.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com