کد خبر ۴۲۶۷۹ انتشار : ۳ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۴۹

کریمه قهرمان جام رمضان والیبال قم شد

تیم والیبال کریمه اهل‌بیت در مرحله نهایی جام رمضان استان با شکست فدک به قهرمانی دست‌یافت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، رقابت‌های جام رمضان والیبال استان از ابتدای ماه رمضان با شرکت 10 تیم کار خود را آغاز کرد، مسابقاتی که 16 خردادماه استارت آن زده شد.

بر اساس قرعه‌کشی صورت گرفته در کمیته برگزاری مسابقات در گروه الف فدک، مهر، مسکن‌سازان،کریمه جوان و نوجوان با یکدیگر رقابت کردند و در گروه دوم مسابقات نیز تیم‌های کریمه اهل‌بیت، فدک جوان، نشاط، مهرجویان و یاران کریمه قرار گرفتند.

پس از برگزاری دیدارهای مرحله گروهی دو تیم برتر هر گروه به مرحله نیمه‌نهایی صعود کردند و مجدداً بر اساس قرعه در این مرحله تیم‌های فدک و فدک جوان و کریمه اهل‌بیت با مسکن‌سازان رقابت کردند تا چهره فینالیست‌های این مسابقات مشخص شود.

در پایان تیم‌های فدک و کریمه اهل‌بیت به مرحله نهایی مسابقات راه یافتند و دو تیم فدک جوان و مسکن‌ساز ملزم شدند تا دیدار رده‌بندی را برگزار کنند.

در مرحله رده‌بندی بازی‌ها تیم مسکن‌سازان در یک دیداری سخت و نفس‌گیر با حساب 2 بر یک از سد فدک جوان عبور کرد و به‌عنوان سومی بسنده کرد.

اما در بازی نهایی جام رمضان والیبال استان قم در یک‌طرف زمین تیم کریمه‌ای حضور داشت که سال گذشته تجربه بازی در لیگ دسته اول کشور در کارنامه‌اش دیده می‌شد و در سمت دیگر تیم فدک، که انگیزه چند برابر به جهت قهرمانی در این جام داشت.

در مسابقه فینال در ست‌های اول و دوم این تیم کریمه بود که از تجربه بازیکنانش به‌خوبی بهره برد و فاتح میدان شد اما در ست سوم به‌یک‌باره ورق برگشت و تیم فدک یک ست را جبران کرد.

ست چهارم پای پای پیش می‌رفت اما به دلیل تصمیم جنجال‌برانگیز داور، تیم فدک دیگر نتوانست امتیاز لازم را کسب کند و از نظر روحی آشفته شد تا این ست نیز به سود کریمه به پایان برسد.

در نهایت این تیم کریمه اهل‌بیت بود که با حساب 3 بر یک از سد فدک عبور کرد و قهرمانی این جام را به خود اختصاص داد.

این دوره از مسابقات در سالن شهید رضاییان مجموعه ورزشی شهید حیدریان در حالی به انجام رسید که به نظر بسیاری از کارشناسان سطح فنی بالایی را نسبت به ادوار گذشته دارا بود.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com