کد خبر ۴۲۶۹۳ انتشار : ۴ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۲

برخی از اتفاقات در روز قدس سنخیتی با روح وحدت نداشت

استاندار قم گفت: برخی از اتفاقات و صحبت ها در آن تجمع،در روز قدس سنخیتی با روح وحدت نداشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از ‌ ایسنا، سید مهدی صادقی شنبه شب در جلسه ستاد رفع موانع تولید در تالارامام جواد(ع) استانداری قم، ضمن قدردانی از حضور گسترده مردم در راهپیمایی قدس عنوان کرد: متاسفانه برخی از اتفاقات و صحبت ها در آن تجمع،در روز قدس سنخیتی با روح وحدت نداشت و ارزش های این روز را تحت تاثیر خود قرار داد.

استاندار قم در این جلسه با انتقاد از عدم انجام کارهای کارشناسی در رفع مشکلات تولید عنوان کرد: بی توجهی به اقدامات کارشناسانه موجب بروز مشکلات و گلایه هایی می شود که بحث و جدل در مورد آن در شان این جلسه راهبردی نیست.

وی خاطرنشان کرد:باید تدابیری انجام شود که منتهی به رفع مشکلات و چالش های تولید گردد و با روحیه تعاملی میان دستگاههای اجرایی و بانک ها و تولید کنندگان این مسائل را به خوبی ارزیابی و برای آن راهکاری یافت.

صادقی بیان کرد:همه باید روحیه تعاملی خود را تقویت نمایند و فراخور وظیفه ای که دارند در جهت رفع مشکلات گام بردارند و چالش ها و سوء تفاهم های ایجاد شده را میان تولیدکنندگان و بانک ها رفع کنند.

وی اظهار داشت:همچنین در خصوص برخی از منافع مشترک هر دو طیف در کمیته های مشترکی به بحث و بررسی پرداخته و برای آن در چارچوبی منطقی چاره اندیشی شود.

استاندار قم گفت:اگر نتوانیم در قالب این کمیته ها به بررسی مشکلات بپردازیم جلسات دیگر کارآمدی خود را ندارد و باید در فضای جمع و جور تری به حل مشکلات پرداخته شود.

وی ادامه داد:حل برخی از مشکلات نیازمند روش های جدید و منطقی است در این راستا مهم ترین هدف رونق تولید و حفظ ظرفیت های اشتغال و ایجاد کارآفرینی های جدید با رفع مشکلات فعلی است و باید در این جهت تلاش صورت پذیرد.

صادقی تصریح کرد:رفع موانع تولید یک رسالت مهم و همگانی است و همه در این حوزه وظیفه سنگینی بر عهده دارند.و باید به جای جنبه های صورت جلسه ای به طور دقیق و علمی این چالش ها ارزیابی شود.


انتهای پیام

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com