کد خبر ۴۲۷۱۳ انتشار : ۴ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۴۷
آخرین اخبار از وضعیت نمایندگان قم در لیگ برتر فوتسال؛

ثبت قرارداد بازیکنان قمی حاضر در لیگ برتر آغاز شد

قم - تیم‌های قمی حاضر در لیگ برتر فوتسال در حالی در آستانه آغاز کار خود قرار دارند که ثبت قرارداد بازیکنان قمی حاضر در لیگ برتر آغاز شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرنگار مهر، رقابت‌های لیگ برتر فوتسال ایران به زودی آغاز می‌شود و حضور ۲ تیم قمی حاضر در این مسابقات نیز که تاکنون مبهم و نامشخص بود نهایی شده و هر ۲ نماینده قم در این مسابقات شرکت خواهند داشت.

بر این اساس تیم فوتسال یاسین پیشروی قم که در این فصل هنوز حامی مالی ندارد تا زمان یافتن حامی مالی به نام هیئت فوتبال استان قم در لیگ برتر شرکت می‌کند و دیگر تیم قمی نیز همچنان با نام آتلیه طهران قم در لیگ برتر حضور دارد.

این در حالی است که هر ۲ تیم قمی به دنبال جذب منابع مالی و اسپانسر هستند و قول‌هایی از سوی استانداری قم و نمایندگان قم در مجلس برای حل مشکلات ۲ تیم و یافتن حامی مالی برای ۲ تیم داده شده است.

محمد دهقان، سعید قلندری، روح‌الله ایثاری، مهدی فتحی، محسن بخشی، علی ابراهیم‌بیگی، سیدعلی حسینی و هاشم فرج‌زاده بازیکنانی هستند که تاکنون قرارداد خود را با تیم فوتسال آتلیه طهران قم نهایی کرده‌اند و وحید غیاثی به عنوان سرمربی و علی مسعودی به عنوان سرپرست نیز قرارداد خود را منعقد کرده‌اند.

روز گذشته نیز سعید قلندری یک ساله و سیدعلی حسینی ۲ ساله با تیم فوتسال آتلیه طهران ثبت کردند و قرار است امروز بخش دیگری از بازیکنان تیم‌های قمی حاضر در لیگ برتر قرارداد خود را ثبت کنند.

این در شرایطی است که لیگ برتر فوتسال به زودی آغاز می‌شود و فرصتی در عمل برای تمرین این تیم‌ها وجود ندارد و حضور بازیکنان در جام رمضان قم تنها میدان تدارکاتی بازیکنان قمی این ۲ تیم بوده است.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com