کد خبر ۴۲۷۱۹ انتشار : ۴ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۴۱
آیت‌الله سبحانی:

فضای مجازی عقاید جوانان ما را نشانه گرفته/ طلاب در تبلیغ از قم به سراسر کشور مهاجرت کنند

مرجع تقلید شیعیان بیان اینکه فضای مجازی آیین و عقاید جوانان ما را نشانه گرفته است، گفت: فضای مجازی وارد خانه‌ها شده و هیچ‌کس هم نیست که جلو آن را بگیرد ، امروز که جهاد عملی نیست، می‌توانیم از جهاد قلمی و لسانی بهره بگیریم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، آیت‌الله جعفر سبحانی ظهر امروز در جلسه تفسیر قرآن کریم که در مسجد مدرسه حجتیه برگزار شد، با اشاره به اینکه امت مجاهد می‌تواند حق خود را بگیرد، اظهار داشت: دیگران نمی‌توانند بر امت مجاهد غلبه کنند اما اگر امتی مجاهد نباشد نمی‌تواند حق خود را بگیرد.

مرجع تقلید شیعیان بیان اینکه فضای مجازی آیین و عقاید جوانان ما را نشانه گرفته است، تصریح کرد: فضای مجازی وارد خانه‌ها شده و هیچ‌کس هم نیست که جلو آن را بگیرد.

وی ادامه داد: امروز که جهاد عملی نیست، می‌توانیم از جهاد قلمی و لسانی بهره بگیریم در واقع باید از همان سلاح دشمن علیه خود استفاده کرد. طلاب کامل در تبلیغ باید از قم مهاجرت کنند.

مرجع تقلید شیعیان بابیان اینکه آخرین آیه سوره صف در رابطه با حواریون است خاطرنشان کرد: حضرت مسیح در میان جمعیت انبوهی فرمود "انا انصار الله" و فقط حواریون پاسخ دادند "نحن انصار الله" خداوند در همین رابطه فرمود، میان جمعیت عده‌ای مسلمان شدند و عده‌ای دیگر کافر و ما مؤمن‌ها را بر کافران پیروز کردیم.

 

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com