کد خبر ۴۲۷۲۱ انتشار : ۴ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۴۷
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم مطرح کرد:

توليد امنيت نيازمند مشارکت آحاد مردم و همه دستگاه هاست

سرهنگ صادقي با بيان اينکه توليد امنيت نيازمند مشارکت آحاد مردم و همه دستگاه هاست، تاکيد کرد: هدف از اين نشست بررسی چگونگی توليد برنامه با رويکرد آموزش همگانی و بالا بردن سطح آگاهی مردم با جلب مشارکت همگانی و پخش از صداوسيمای استان است.

سرهنگ صادقی ، در جلسه با آشتياني مشاور مديرکل صدا و سيما استان قم و جمعي از فيلم سازان استان، اظهارداشت: نيروي انتظامي يکي از دستگاه هايي است که مردم هميشه با آن سروکار داشته و در حوزه هاي مختلف اعم از امنيتي، انتظامي، ترافيکي و اجتماعي خدمت رساني مي کند.

وي افزود: با توجه به اينکه بستر کار نيروي انتظامي در اجتماع شکل مي گيرد لازم است آحاد جامعه همکاري لازم را با پليس داشته باشند.

معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان قم ادامه داد: يکي از راه هايي که پليس مي تواند به جامعه نزديک و در کنار مردم قرار گيرد ارتباط از طريق صداوسيماست و ما در اين حوزه يک ارتباط مستمر و غير بخشي که بتواند اهداف پيشگيرانه پليس را به جامعه انعکاس دهد، دنبال مي کنيم .

سرهنگ صادقي با بيان اينکه توليد امنيت نيازمند مشارکت آحاد مردم و همه دستگاه هاست، تاکيد کرد: هدف از اين نشست بررسي چگونگي توليد برنامه با رويکرد آموزش همگاني و بالا بردن سطح آگاهي مردم با جلب مشارکت همگاني و پخش از صداوسيماي استان است .

معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان قم با اشاره به اهميت افکار عمومي جامعه، خاطرنشان کرد: بازخوردگيري از عمليات ها و اقدامات پليس، تسهيل در امور و بهره گيري از دستگاه هاي ديگر، فرهنگ سازي و حل معضلات اجتماعي از ديگر برنامه هايي است که پليس قصد تقويت و به آن اهتمام دارد.

 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com