کد خبر ۴۲۷۳۰ انتشار : ۵ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۵۷
در ماده ۴۰۰ متر با مانع؛

دو و میدانی کار قمی صاحب برنز مسابقات بین المللی قزاقستان شد

قم - رئیس هیئت دو و میدانی استان قم از کسب مدال برنز توسط رضا ملک‌پور، دو و میدانی کار قمی در مسابقات بین المللی قزاقستان خبر داد.

علی رضایی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: رضا ملک‌پور دو و میدانی کار قمی در روز نخست مسابقات جام کازانف قزاقستان به مدال برنز ماده ۴۰۰ متر با مانع دست یافت.

وی افزود: ملی پوشان و قهرمانان دو و میدانی ایران که در قالب تیم باشگاهی نفت تهران به نمایندگی از کشورمان در رقابت‌های دو و میدانی جام کازانف قزاقستان شرکت کرده‌اند، در پایان روز نخست مسابقات با کسب ۳ مدال طلا، ۲ نقره م ۴ مدال برنز به کارشان پایان دادند.

رئیس هیئت دو و میدانی استان قم گفت: بر همین اساس رضا ملک‌پور ورزشکار قمی حاضر دراین رقابت‌ها در ماده ۴۰۰ متر با مانع بروی پیست رفت و با ثبت رکورد ۵۲ و ۶ صدم ثانیه بر سکوی سومی این ماده ایستاد و صاحب گردن آویز برنز شد.

رضایی بیان داشت: این دو و میدانی کار قمی هفته گذشته در مسابقات دو و میدانی کارگران جهان در لتونی موفق به کسب ۲ مدال طلا و یک نقره شده بود و بدین ترتیب روزهایی سراسر موفقیت را تجربه می‌کند.

وی عنوان کرد: با اعلام فدراسیون دو و میدانی کشور اردوی آماده سازی تیم ملی دو و میدانی نوجوانان ایران جهت حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان در کنیا از تاریخ ۸ تیرماه تا ۲۰ تیر ماه در ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران برگزار خواهد شد.

رئیس هیئت دو و میدانی استان قم تصریح کرد: بر همین اساس محمد تقی مهرعلی از استان قم در جمع ۹ ملی پوشی فراخوانده شده به این مرحله از اردویی آماده سازی قرار دارد و تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی تیم ملی دو و میدانی نوجوانان کشورمان برای حضوری قدرتمند در رقابت‌های جهانی پیگیری خواهد کرد.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com