کد خبر ۴۲۷۳۲ انتشار : ۵ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۶

صادقی از جمع صبایی‌ها جداشد

دروازه بان فصل گذشته صبای قم با عقد قراردادی به تیم ذوب‌آهن اصفهان پیوست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، بازار نقل و انتقالات هفدهمین دوره لیگ برتر فوتبال کشور از هفته‌های قبل آغاز شد و بازیکنان در حال انتقال به سایر تیم‌ها هستند.

تیم فوتبال صبای قم که وضعیت ماندن و یا سقوط آن هنوز مشخص نشده یکی پس از دیگری بازیکنان خود را از دست می‌دهد و هیچ‌کس را جایگزین آن‌ها نکرده است.

صبایی‌ها تاکنون تنها به دو راه برای ماندن در لیگ برتر فوتبال می‌اندیشیدند، یکی از راه‌ها اثبات شائبه تبانی به تیم‌ها پرسپولیس و سیاه‌جامگان بود و راه دوم که پذیرفتن آن آسان‌تر به نظر می‌رسید جایگزینی بود.

بر اساس اعلام فدراسیون باشگاه نفت تهران به دلیل 45 میلیارد بدهی و مشخص نبودن مالک اصلی آن، مهلتی به باشگاه خاطی داد و در خارج زمان مشخص‌شده صبا را جایگزین آن خواهد کرد.

از زمان اعلام‌شده بسیار گذشته اما هنوز وضعیت صبا و نفت در هاله‌ای از ابهام است و هر دو باشگاه برای بقا در لیگ برتر امیدوارتر از همیشه هستند.

تاکنون حنیف عمران زاده مجید علیاری، محسن فروزان، سید امید نظامی پور،احمدحسن زاده و امید جهانبخش به‌صورت رسمی از این باشگاه جدا شده‌اند.

هشتمین بازیکن جداشده از تیم صبای قم محمدباقر صادقی است که فصل گذشته از ذوب‌آهن به این تیم آمد و مجدداً به ذوب‌آهن بازگشت.

این گلر 28 ساله با عقد قراردادی یک‌ساله به عضویت تیم ذوب‌آهن اصفهان درآمد.

دروازه‌بانی که در لیگ شانزدهم در سه بازی برای صبا سنگربانی کرد و عملکرد نسبتاً قابل قبولی را داشت.

به نظر می‌رسد محمد بائوج رضایی، قاسم دهنوی، علی فاطمی و ابطحی نیز به‌زودی از جمع صبایی‌ها جدا شوند.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com