کد خبر ۴۲۷۹۲ انتشار : ۷ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۴۱
رئیس هیأت‌‌ دوومیدانی استان قم:

دوومیدانی‌کار قمی مدال برنز مسابقات بین‌المللی قزاقستان را کسب کرد

رئیس هیأت‌‌ دوومیدانی استان قم از موفقیت ملی‌پوش دوومیدانی قم در کسب مقام سوم و نشان برنز پیکارهای بین‌المللی قزاقستان خبر داد.

علی رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: در ترکیب تیمی که به نمایندگی از کشورمان برای کسب آمادگی لازم برای حضور در مسابقات مهم برون‌مرزی سال جاری راهی پیکارهای بین‌المللی قزاقستان شده بود، رضا ملک‌پور نماینده دوومیدانی‌کاران شایسته قم بود.

وی ادامه داد: این دوره از پیکارهای بین‌المللی دوومیدانی در کشور قزاقستان با عنوان جام کازانف سابقه بسیار زیادی در تقویم فدراسیون جهانی دوومیدانی دارد و هرساله چهره‌های مطرح این رشته در مواد مختلف از کشورهای گوناگون برای کسب عناوین برتر به این جام می‌آیند.

رئیس هیأت‌‌ دوومیدانی استان قم اضافه کرد: در واقع این برای نخستین‌بار نیست که نماینده‌ای از دوومیدانی قم در این جام معتبر بین‌المللی به میدان می‌رود زیرا در گذشته نیز چهره‌های زیادی از بین مردان دوومیدانی‌کار قم در این جام حضور داشته و موفقیت‌های ارزنده‌ای کسب کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: نماینده موفق دوومیدانی قم در این دوره از پیکارها، رضا ملک‌پور یکی از شاخص‌ترین دوومیدانی‌کاران قم بود که یک هفته قبل از اعزام به این مسابقات، نماینده قم در مسابقات جهانی 2017 کارگران بود و با درخششی خیره‌کننده توانست با کسب سه مدال با ارزش طلا و نقره خود را به عنوان دومین ورزشکار موفق اعزامی ایران به این رقابت‌ها معرفی کند و به روند موفقیت‌های خود ادامه بدهد.

رضایی عنوان کرد: ملک‌‌پور در پیکارهای جهانی کارگران در 400 متر آزاد به مدال نقره دست یافت، در 400 متر با مانع صاحب نشان طلا شد و در 4 در 400 متر امدادی نیز طلا گرفت تا در پایان این پیکارها که با حضور ورزشکاران 19 کشور جهان به انجام رسید یکی از چهره‌های موفق تیم ایران باشد.

وی ابراز کرد: ملک‌پور بلافاصله بعد از بازگشت از کشور لتونی و مسابقات جهانی کارگران، به همراه تیم ملی ایران به مسابقات بین‌المللی جام کازانف در کشور قزاقستان رفت و در رشته تخصصی خود یعنی 400 متر با مانع موفق به ثبت رکورد 52 ثانیه و 6 صدم ثانیه شد تا نشان برنز را به خود اختصاص بدهد.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com