کد خبر ۴۲۸۰۰ انتشار : ۷ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۵۴
سلیمانی تاکید داشت دیدار فوتسال باید انجام شود

عراقی‌زاده: فردی که خود را نماینده حراست وزارت ورزش معرفی کرد، مانع برگزاری بازی شد/با این شرایط فوتسال نابود می‌شود

قائم مقام باشگاه گیتی‌پسند اصفهان گفت: در حالی که قرار شده بود دیدار ما و هیات فوتبال استان قم بدون حضور تماشاگر برگزار شود، فردی که خود را نماینده حراست وزارت ورزش معرفی کرد، مانع برگزاری بازی شد.

محمدحسین عراقی‌زاده قائم مقام باشگاه گیتی‌پسند اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد لغو دیدار امروز تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان و هیأت فوتبال استان قم گفت: ما امروز طبق برنامه سازمان لیگ 24 ساعت قبل از مسابقه در شهرستان قم حضور داشتیم و همچنین با سلیمانی هماهنگ کردیم که امروز حتماً این بازی برگزار شود و 2 ساعت قبل از مسابقه در سالن حضور پیدا کردیم.

وی در ادامه گفت: ناظر و نماینده فدراسیون فوتبال و همچنین داور مسابقه جهت شروع انجام دیدار اقدامات لازم را به عمل آوردند که به یکباره یک نفر به نام حراست وزارت ورزش در زمین مسابقه حضور پیدا کرد و از این مسابقه ممانعت به عمل آورد.

قائم مقام باشگاه گیتی‌پسند اصفهان گفت: طبق دستور دبیر سازمان لیگ حتماً این بازی باید انجام می‌شد و نماینده و ناظر فدراسیون این موضوع را به اطلاع نماینده سازمان ورزش رساندند ولی باز متأسفانه از برگزاری این مسابقه ممانعت به عمل آمد و دلیل آن موافقت نکردن شورای تأمین استان قم عنوان شد.

عراقی‌زاده گفت: سؤالی که مطرح است چرا در ابتدا 2 نفر نیروی انتظامی در محل حاضر بودند و آمبولانس هم در آن محل بود و بعد از اتفاقات که توسط نماینده وزارت ورزش در سالن مسابقه به وجود آمد به یک باره همه آنان غیب شدند.

وی اظهار داشت: نماینده و ناظر فدراسیون طی تماسی که بعد از این اتفاقات با دبیر کمیته فوتسال سلیمانی داشتند سلیمانی عنوان کرد تحت هر شرایطی این بازی باید برگزار شود و در صورت عدم تأمین امنیت مسابقه حتی بدون تماشاگر این بازی انجام شود ما اجازه برگزاری می‌دهیم و تیم گیتی‌پسند تا آخرین لحظات در زمین ماندگار و در پایان به دستور نماینده سازمان از زمین خارج شدند.

قائم مقام باشگاه گیتی‌پسند اصفهان در آخر گفت: با توجه به شرایط به وجود آمده شما می‌بینید که در بازی دیروز تیم فوتسال آذرخش بندرعباس به دلیل بازی نکردن 3 بازیکن از مسابقه امتناع نموده و امروز هم تیم هیأت فوتبال استان قم با توجه به عدم آمادگی این تیم این مسائل را به وجود آوردند و قطعاً اگر این موضوع در فوتسال باب شود و اگر فدراسیون فوتبال و کمیته انضباطی نتوانند برخورد شدیدی برای اینگونه تیم‌ها در نظر بگیرند قطعاً فوتسال ما رو به نابودی می‌رود.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com