کد خبر ۴۲۸۲۰ انتشار : ۸ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۳

دیدار استاندار قم با آیت الله العظمی نوری همدانی

نماینده عالی دولت در قم با حضور در دفتر حضرت آیت الله نوری همدانی با این مرجع تقلید دیدار و پیرامون مسائل اجتماعی، سیاسی و فرهنگی استان گفت وگو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری برنا از قم، استاندار قم پس از دیدار باحضرت  آیت الله العظمی نوری همدانی اظهارداشت: از آنجا که حضرت آیت الله نوری همدانی همانند سایر علما اعلام از افتخارات شیعه می باشند، در طول سال بارها به بهانه های مختلف موقعیتی را به منظور دیدار با مراجع معظم تقلید فراهم می شود تا علاوه بر دیدار گزارشی از فعالیت های مختلف در استان ارائه شود.

سید مهدی صادقی افزود: تبریک عید سعید فطر و ارائه گزارشی از انتخابات حماسی 29 اردیبهشت محور دیگر این دیدار بود بطوریکه کلیه فعالیت های انتخاباتی اعم از اجرایی و برنامه ریزی در چارچوب قانون و شرع مقدس همچنین مطابق با منّویات مقام معظم رهبری پیرامون آنکه هر برگ رای حق الناس است با همه توان و تلاش خود نسبت به حفظ آرا و صیانت از آن از هیچ خدمتی فروگذاری نکردیم.

رئیس شورای اداری استان قم ادامه داد: انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا دراین استان با حضور گسترده و حماسی مردم و بدون هیچ مشکلی برگزار شد، اگر چه در خصوص انتخابات شوراها نظرات و اعتراضات غیرقانونی و بدون ادّله کافی صورت گرفت و درخواست بازشماری برخی صندوق ها از سوی دستگاه های نظارتی مطرح گردید، لذا برای ما به عنوان مجریان انتخابات تفاوتی نداشت و ما به احترام و حرمت رای دهندگان و خالقین حماسه حضور 29 اردیبهشت نسبت به بازشماری 10 درصد اراء علی رغم همه دشواری هایی که وجود داشت، اقدام کردیم که بحمدلله تخلّفی صورت نگرفته بود و بار دیگر انتخابات در استان قم از سوی شورای عالی نظارت صحت انتخابات در استان قم مورد تایید قرار گرفت.

مهندس صادقی با قدردانی از حضور مردم و عوامل اجرایی و نظارت گفت: در این انتخابات باشکوه کلیه عوامل اجرایی و نظارت به خوبی به وظایف خود عمل کرده و تلاش شبانه روزی این عزیزان باعث شد روند اجرایی کار به خوبی پیش رفته و انتخابات دراین استان در سلامت کامل به پایان برسد.

رئیس شورای تامین استان قم اظهارداشت: مردم متدین و انقلابی قم همگام با سراسر کشور با تاسی به آرمان های امام راحل، فرامین رهبر انقلاب اسلامی ایران و توصیه های مراجع معظم تقلید حضوری باشکوه در انتخابات داشته و روح امید را در کالبد کشور جاری ساختند.

استاندار قم با اشاره به حضور حدود 78 درصدی واجدین شرایط درانتخابات ریاست جمهوری درقم گفت: دراین انتخابات با همکاری کلیه عوامل اجرایی و نظارت از آرای مردم به خوبی صیانت شد و هیچ مشکلی در روند انتخابات وجود نداشت.

وی با تشکر مجدد از مردم و دست اندرکاران انتخابات در استان که با تلاش شبانه روزی خود توانستند، برگ زرینی را برای قم و کشور رقم بزنند، اظهار داشت: امیدوارم همه بتوانیم پاسدار دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی باشیم.

مهندس صادقی با تقدیر از نیروهای نظامی، انتظامی و اطلاعاتی اظهار داشت: این عزیزان با تلاش متعهدانه خود کمک شایانی در تامین امنیت و سلامت انتخابات انجام دادند.

نماینده عالی دولت در استان قم خطاب به منتخبین مردم قم در شوراهای اسلامی شهر و روستا افزود: این افراد وظیفه دارند با مدیریت بالغانه، عاقلانه، منطقی و کارشناسی خود در راستای پیشرفت، توسعه و تحول در حوزه های مختلف شهری در کنار مدیریت استان قرار داشته و به خوبی پاسخگوی انتخاب همه شهروندان باشند.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com