کد خبر ۴۲۸۴۱ انتشار : ۸ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۱۷
اتفاقی بی‌سابقه در رقابت‌های لیگ برتر فوتسال ؛

چهارمین مسابقه هم لغو شد/بی‌برنامگی و ناهماهنگی در کمیته فوتسال!

دیدار آتلیه طهران قم و مقاومت قرچک هم به دلیل اجازه ندادن شورای تامین استان قم لغو شد، این مسابقه چهارمین بازی است که در هفته اول مسابقات لیگ برتر فوتسال برگزار نمی‌شود ، پیش از این نیز دیدار بین تیم‌های هیأت فوتبال استان قم و گیتی‌پسند اصفهان با دستور شورای تامین استان قم لغو شده بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، چهارمین دیدار از هفته اول رقابت‌‌های شانزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال که قرار بود امروز برگزار شود، لغو شد ، طبق برنامه اعلام شده این کمیته به باشگاه‌ها قرار بود روز سه شنبه 6 تیرماه بازی افتتاحیه لیگ برتر در مشهد بین دو تیم فرش‌آرا این شهر و آذرخش بندرعباس برگزار شود که متأسفانه این بازی به دلیل بی‌برنامگی و ناهماهنگی کمیته فوتسال لغو شد.

مجدداً دیروز چهارشنبه 7 تیر ماه قرار بود روز دوم این مسابقات بین تیم‌های هیأت فوتبال استان قم و گیتی‌پسند اصفهان و همچنین پارسیان شهر قدس و شهرداری ساوه برگزار شود. اما اینبار ماجرا برعکس دیروز بود پارسیان به دلیل صادر نشدن کارت بازی مقابل شهروند ساری نتوانست بازی کند و این دیدار هم لغو شد. 

بازی گیتی پسند اصفهان و هیات فوتبال قم هم با توجه به صحبتهای بهرامی رئیس هیئت فوتبال استان قم که طی یک نامه به کمیته فوتسال اعلام می‌دارد به دلیل برگزاری رقابتهای کشتی بین المللی جام یادگار امام خمینی ره، شورای تامین استان اجازه برگزاری هیچ مسابقه فوتسال را نمی‌دهد و فدراسیون فوتبال و کمیته فوتسال به این حرفها بی‌توجهی می‌کنند، نتیجه این می‌شود که این بازی هم به سرنوشت بازیهای روزهای قبل لیگ رقم می‌خورد و لغو می‌شود.

مجددا امروز ینج شنبه 8 تیر ماه شاهد لغو یک دیدار دیگر بین تیمهای آتلیه طهران قم و مقاومت قرچک هستیم که این دیدار هم با توجه به شرایط به وجود آمده در استان قم و اجازه ندادن شورای تامین این بازی هم لغو شد،این چهارمین بازی است که از روز اول مسابقات لیگ 97-96 لغو شده است،که در تاریخ برگزاری لیگ‌های فوتسال ایران بی‌سابقه است.

تا چه زمانی باید باشگاه‌ها تاوان ضرر و زیان این بی‌برنامگی و بی مسئولیتی فدراسیون فوتبال و کمیته فوتسال را بدهند؟

آیا بهتر نیست فدراسیون فوتبال تا دیر نشده تصمیم جدیدی بگیرد؟!

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com