کد خبر ۴۲۹۳۳ انتشار : ۱۱ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۳۴
ورزشکار قمی از مسابقات جهانی بیماران خاص اسپانیا جاماند ؛

دو سال برای این مسابقات وقت گذاشتم

ثریا پارس لاری ورزشکار قمی و از پرافتخارترین ورزشکاران ایران که برای حضور در مسابقات جهانی بیماران خاص و پیوند اعضا در رشته پرتاب وزنه و پرتاب دیسک در مالاگای اسپانیا دعوت شده بود، از حضور در این مسابقات جاماند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، ثریا پارس لاری ورزشکار قمی اظهار داشت: دو سال برای حضور در این مسابقات از زندگی و سلامتی خود گذشتم ولی 10 ساعت قبل از پرواز، اطلاع دادند که برای بنده روادید صادر نشده است.
وی ادامه داد: با شرایط آب و هوایی خاص قم و با وجود توصیه پزشکان، ولی به خاطر حضور در این مسابقات و افتخارآفرینی برای جمهوری اسلامی ایران، تلاش های زیادی را انجام دادم ولی بر اساس شنیده ها، اسامی را با تاخیر اعلام کردند و حدود 40 نفر از ورزشکاران ایرانی موفق به حضور در این مسابقات نشدند.
پارس لاری گفت: در صورت حضور در این رقابت ها، به صورت قطعی مدال طلا کسب می کردم چرا که هیچ کدام از ورزشکاران هنور رکورد بنده را نزده اند.
مسابقات جهانی 2017 در رشته پرتاب وزنه و پرتاب دیسک روزهای پنجم و ششم تیرماه در اسپانیا برگزار شد.
ثریا پارس لاری بانوی ورزشکار قمی و نماینده ایران در پیکارهای جهانی ورزشکاران پیوند اعضاء در سال‌های 2012 بانکوک تایلند، 2014 ژوهانسبورگ آفریقای جنوبی و ماردل‌پلاتای آرژانتین 2106 و یکی از پر افتخارترین بانوان ورزشکار قم است که موفق به دریافت چند مدال طلا در رقابت های جهانی شده است.
وی سابقه کسب چهار مدال از مسابقات جهانی ورزش های پیوند اعضا در سال 2011 و کسب 2 مدال از پیکارهای جهانی سال 2013 در کشور آفریقای جنوبی را در کارنامه خود دارد.
منبع : ایرنا

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com