کد خبر ۴۲۹۴۱ انتشار : ۱۱ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۵۰
استاندار قم:

همکاری با چینی‌ها در مرحله شناخت ظرفیت‌ها و مشاوره است / احتمال سرمایه‌گذاری چینی‌ها در قم

سید مهدی صادقی استاندار قم بابیان این‌که همکاری با چینی‌ها در مرحله شناخت ظرفیت‌ها و مشاوره است، گفت: با جلسات برگزارشده با هیات های چینی احتمال سرمایه‌گذاری آن‌ها در قم وجود دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، سید مهدی صادقی در گفتگو با قم فردا، با اشاره به دیدارهای صورت گرفته بین هیات های چینی با مدیران ارشد استان قم، اظهار داشت: مهم این است که این رابطه برقرارشده و هیات های چینی به قم سفرکرده و از نزدیک با ظرفیت‌های استان آشنا می‌شوند.

وی ادامه داد: طبیعی است که تا طرفین از یکدیگر شناخت پیدا نکنند یعنی از ظرفیت‌های متقابل یکدیگر اطلاع پیدا نکنند، نمی‌توانند تصمیم‌گیری درستی داشته باشند.

استاندار قم بابیان این‌که طرفین در فرایند بررسی به منافع خودشان می‌اندیشند، ابراز داشت: ما تلاش می‌کنیم یک مشاوره صحیح به‌طرف مقابل بدهیم و آن امتیازاتی که می‌توانیم در جذب سرمایه‌های بیرونی در استان هست را مشخص کنیم.

وی ادامه داد: اقدامات خوبی تاکنون انجام‌شده است اما انتظارات طرفین به‌خصوص ما تاکنون برآورده نشده است.

صادقی بابیان این‌که باید روابط با سرمایه‌گذاران خارجی بیشتر باشد، بیان داشت: به‌هرحال یک سری مشکلات هم وجود دارد به‌عنوان‌مثال در برخی موارد طرف خارجی شاید به دنبال سود و منافع بیشتری است که شروع همکاری را با مشکل روبرو می‌سازد.

 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com