کد خبر ۴۲۹۸۵ انتشار : ۱۲ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۴

مراجعه 7 هزار و 800 نوآموز به پایگاه‌های سنجش در قم

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان قم گفت: 7 هزار و 800 نوآموز بدو ‌ورود به دبستان در استان قم به پایگاه‌های سنجش مراجعه کرده‌اند و مورد ارزیابی قرار گرفته اند.

سید احمد آقامیری در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به آغاز ثبت نام در مدارس افزود: خانواده ها مشارکت خوبی در طرح سنجش سلامت دارند و این طرح از اواسط خرداد ماه آغاز شده و به مدت دو ماه در حال انجام است.

وی اظهار داشت: در صورتی که خانواده ها استقبال بیشتری نشان دهند پس از دو ماه از آغاز اجرای طرح سلامت، در پایگاههای فعال تمدید خواهد شد.

آقامیری تصریح کرد: طبق پیش بینی های انجام شده نوآموزان استان قم 25 هزار نفر هستند که امید است تا پایان اجرای طرح همه نوآموزان تحت پوشش قرار بگیرند.

وی گفت:نوآموزان پس از ثبت نام در مدارس نزدیک محل سکونت خود و ثبت نام به صورت الکترونیکی به پایگاههای سنجش معرفی می شوند.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان قم بیان کرد:سامانه سنجش و سامانه سناد و سامانه نوبت دهی با هم لینک هستند و خانواده ها بر اساس نوبت دهی ها به پایگاهها مراجعه کنند تا در شرایط خوبی در ارزیابی ها شرکت نمایند و با ازدحام مواجه نباشند.

وی خاطرنشان کرد:در این طرح اختلالات شنوایی و بینایی به موقع تشخیص داده می شود و در جهت درمان به موقع اهمیت به سزایی دارد.


انتهای پیام

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com