کد خبر ۴۲۹۹۷ انتشار : ۱۲ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۴۳
مدیرکل آموزش و پرورش قم در گفتگو با مهر:

۶۸ مدرسه در قم برای اسکان فرهنگیان آماده شد/حداقل مدت اقامت ۳ روز

قم - مدیرکل آموزش و پرورش استان قم گفت: ۶۸ مدرسه در قم برای اسکان مسافران فرهنگی ویژه ایام تابستان آماده سازی شده است.

حمیدرضا شیخ الاسلام در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به آمادگی مدارس قم برای پذیرش فرهنگیانی که به این شهر سفر می‌کنند، بیان کرد: آموزش و پرورش قم ۶۸ مدرسه در قالب ۷۰۰ کلاس را جهت اسکان فرهنگیان آماده سازی کرده است.

وی با بیان اینکه اکثر این مدارس در هسته مرکزی و نزدیک به حرم حضرت معصومه(س) قرار دارند، ابراز داشت: ثبت نام برای ۲۰ مدرسه به شکل اینترنتی است و مابقی نیز با مراجعه حضوری به پایگاه اصلی ثبت نام است که مسافران هنگام ورود به قم می‌توانند به این مکان مراجعه کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم با بیان اینکه در سنوات گذشته پایگاه اصلی برای پذیرش مسافران فرهنگی در چهار منطقه شهر تعبیه شده بود ابراز کرد: تابستان امسال جهت رفاه حال مسافران و عدم سرگردانی آنها در سطح شهر، تنها یک پایگاه در خیابان ساحلی بعد از فرمانداری نبش تالار فرهنگیان در نظر گرفته شده و مسافران می‌توانند با مراجعه به این پایگاه محل اقامت خود را انتخاب کنند.

فرهنگیان می‌توانند پس از ۳ روز مدت اقامت خود را تمدید کنند

وی با تأکید بر اینکه حداقل زمان اسکان مسافران در مدارس سه روز است، بیان داشت: فرهنگیان می‌توانند بعد از سه روز مدت اقامت خود را تمدید کنند.

شیخ الاسلام با اشاره به اینکه کلاس‌ها در رده‌های الف و ویژه درجه بندی شده‌اند، ابراز داشت: درجه ویژه دارای امکانات کامل رفاهی است و در عین حال امکانات درجه الف هم برای چند روز اسکان کاملا مهیا است.

وی افزود: ۵ هزار بروشور و نقشه راهنمای محل مدارس مشخص شده در اسکان مسافران تابستانی و همچنین نقشه خیابان‌ها و معابر شهر هم تعبیه شده که در زمان ثبت نام در اختیار مسافران قرار می‌گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم در عین حال گفت: از ابتدای تعطیلات تابستانی تاکنون ۵ هزار و ۵۴۱ روز مسافر فرهنگی در قالب هزار و ۵۳۹ خانواده به شهر قم سفر کرده‌اند.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com