کد خبر ۴۳۰۱۴ انتشار : ۱۳ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۷
وقتی اولویت اول پلیس حفاظت از جان مردم باشد؛

مامور وظیفه شناس پلیس قم ، ناجی کودک 1.5 ساله

کودک 1.5 ساله ای که به علت خوردن شامپو دچار تنگی نفس شده بود با سرعت عمل مامور وظیفه شناس کلانتری 15 قم و انتقال سریع مصدوم به مراکز درمانی باعث شد این کودک از مرگ حتمی نجات یابد ، پدر این کودک با حضور در دفتر نظارت همگانی 197 از این مامور در حضور فرمانده انتظامی استان تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، سردار «مجتبایی» طبق معمول هر هفته، روزهای دوشنبه مشغول ملاقات چهره به چهره و رسیدگی به درخواست ها و مشکلات مراجعه کنندگان بود که فردی وارد دفتر نظارت همگانی (197) شد و از مامور وظیفه شناسی که جان کودک 1.5 ساله اش را نجات داده  بود در حضور فرمانده انتظامی استان تقدیر کرد.
پدر کودک با حضور در دفتر نظارت همگانی 197 اظهارداشت: روز سه شنبه ششم تیرماه 96 فرزندم به علت خوردن شامپو دچار تنگی نفس شد بطوری که قادر به نفس کشیدن نبود و من نیز که بسیار دستپاچه بودم، تنها چاره را رساندن فرزندم به کلانتری محل دیدم.
وی افزود: به سرعت فرزندم را به کلانتری 15 رسانده و از ماموران کمک خواستم که یک مامور پلیس بلافاصله کودکم را توسط یک دستگاه موتور سیکلت به بیمارستان علی بن ابیطالب (ع) رساند که از وظیفه شناسی و سرعت عمل این مأمور پليس تشکر می کنم.
به گفته پزشکان کاهش زمان انتقال مصدوم به بيمارستان باعث نجات وی از مرگ حتمی شد.
سردار" کاظم مجتبایی" نیز در سخناني با بیان اینکه حفاظت از جان مردم اولویت اول پلیس است، اظهار داشت: همین که مردم قدردان زحمات نیروی انتظامی هستند برای ما گوارا و شیرین است.
فرمانده انتظامی استان قم رسالت نیروی انتظامی را تامین امنیت و ارائه خدمت به مردم عنوان و خاطر نشان کرد: پلیس برای آرامش مردم از هیچ تلاشی فروگذار نیست و شبانه روز تلاش می کند تا رضایتمندی عمومی را جلب کرده و امیدوارم این عملکرد با ارزش ترین عبادت و مورد رضای الهی قرار گیرد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com