کد خبر ۴۳۰۴۹ انتشار : ۱۴ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۲
دادستان قم:

قاتل جوان قمی دستگیر شد

قم - دادستان قم از دستگیری فردی که پس از درگیری با همسایه خود وی را به قتل رسانده بود خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری مهر، مهدی کاهه اظهار داشت: در ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه شب ۱۲ تیرماه در محدوده خیابان شیرخوارگاه درگیری کوچکی بین جوانان دو همسایه با شکستن شیشه پنجره که از قبل هم با یکدیگر در اختلاف بودند رخ داد که متأسفانه بر اثر خشم ناگهانی مصطفی س.ح مشهور به ناصر (قاتل) چاقویی را به سینه محسن.ن وارد کرده و باعث فوت وی شد.

وی افزود: بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب قم با همکاری همه عوامل بسیج و انتظامی بدون وقفه بلافاصله با تمام نیرو وارد عمل شده و در همان ابتدا ۸ نفر مظنون به قتل را بازداشت که پس از بازجویی و صرف یک روز پرکار خوشبختانه پس از متواری شدن، متهم خود را در ساعت ۱۴ همان روز به پلیس آگاهی معرفی کرد.

همچنین دادستان قم گفت: طی احضار چند مدیر کانال تلگرامی به دلیل نشر اخبار خلاف واقع، مسئول یکی از کانال‌های تلگرامی که در پی بررسی‌های به عمل آمده توسط قاضی محترم پرونده اولین انتشار دهنده خبر بود به دادسرا احضار شد.

۲۸۰ معتاد در ۳ روز دستگیر شدند

همچنین بر اساس خبر دیگری که از دادسرای عمومی و انقلاب قم ارسال شده است، معاون دادستان قم از دستگیری ۲۸۰ معتاد در طرح ضربتی پاکسازی محله‌های استان از معتادان در سه روز خبر داد.

حجت الاسلام طالبی افزود: در روزهای ۱۱ و ۱۲ و ۱۳ تیرماه طرح پاکسازی محله‌های استان از معتادان با هدف ارتقاع امنیت محله‌ها و با محوریت جمع آوری معتادان اجرایی شد که در روز اول ۱۲۰ نفر و در روز دوم ۸۰ و در روز سوم ۸۰ نفر دیگر دستگیر شدند.

معاون دادستان قم گفت: پس از دستگیری به حسب سابقه و نوع مصرف، به زندان یا کمپ‌های اجباری معرفی شدند. همچنین در این بین اتباء برای خروج از کشور تحویل مراجع قانونی شدند.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com