کد خبر ۴۳۰۵۷ انتشار : ۱۴ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۷
رئیس هیئت بسکتبال قم به مهر خبر داد؛

حضور مربی بسکتبال قم در کادر فنی تیم ملی

قم - رئیس هیئت بسکتبال استان قم از حضور مربی بسکتبال قم در کادر فنی تیم ملی برای اعزام به مسابقات بین المللی جام ویلیام جونز خبر داد.

مرتضی سخایی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بسکتبال قم در حال حاضر در بخش آموزش پایه به پیشرفت‌های خوبی رسیده است اما در بخش مربیان به دنبال توسعه فنی مربیان و پرورش مربیان بادانش و فعال هستیم و امسال در لیگ‌های پایه شاهد حضور مربیان جوان بودیم.

وی افزود: در تازه‌ترین رخداد بسکتبال قم به عنوان اتفاقی قابل توجه و خوشحال کننده برای خانواده بسکتبال استان قم، جواد رحمتی‌پور مربی بسکتبال استان قم با تصمیم فدراسیون بسکتبال به کادر فنی تیم ملی بسکتبال ایران پیوست.

رئیس هیئت بسکتبال استان قم گفت: تیم ملی بسکتبال خود را برای حضور در مسابقات بسکتبال جام ویلیام‌ جونز آماده می‌کند و بر همین اساس از مربی بسکتبال استان قم دعوت شده که به کادر فنی تیم ملی بسکتبال ایران ملحق شود.

سخایی بیان داشت: در حالی که تیم ملی بسکتبال (الف) ایران تمرینات آماده سازی خود را پیگیری می‌کند هدایت تیم ملی بسکتبال (ب) ایران را عباس آقا کوچکی بر عهده دارد و وی جواد رحمتی‌پور مربی با دانش بسکتبال قم را به عنوان همکار خود به کادر فنی تیم ملی اضافه کرده است.

وی عنوان کرد: پیکارهای بسکتبال جام ویلیام جونز از روز ۲۴ تیرماه آغاز می‌شود تا تیم ملی در سی و نهمین دوره مسابقات بسکتبال جام ویلیام جونز با حضور ۱۰ تیم در تایوان به میدان برود و حضور رحمتی‌پور به عنوان یک قمی در تیم ملی، عاملی انگیزه بخش برای مربیان ما محسوب می‌شود.

رئیس هیئت بسکتبال استان قم تصریح کرد: تمرکز بسکتبال قم روی پرورش بازیکنان جوان است به طوری که بتوانیم جمعیت بسکتبالیست‌های جوان در قم را افزایش دهیم و از این طریق آینده بسکتبال قم را به صورت گام به گام و نه به طور شتاب زده و غیر اصولی بسازیم.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com