کد خبر ۴۳۰۸۴ انتشار : ۱۵ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۳
تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س):

همه مسئولان قدر بسیج و سپاه را بدانند/ مسئولان چشم و گوش خود را معطوف به غرب نکنند

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) با انتقاد از برخی مسئولان که درصدد تخریب چهره بسیج و سپاه هستند، گفت: امیدواریم همه مسئولان قدر بسیج و سپاه را بدانند و چشم و گوش خود را معطوف به غرب نکنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، آیت‌الله سید‌محمد سعیدی پیش از ظهر امروز در دیدار اعضای بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تهران که در حرم حضرت معصومه (س) برگزار شد، با اشاره به سفارش قرآن به تفکر و تدبر در آیات قرآن اظهار داشت: همچنان که همه مردم به تلاوت قرآن سفارش شده‌اند به تفکر در قرآن نیز مأمور هستند چراکه قرآن کتاب هدایت و کتاب زندگی بشر است.

امام‌جمعه قم با اشاره به آیه‌ای از قرآن کریم افزود: آفت‌ها و ضعف‌های وجودی ما ممکن است سبب تباهی اعمال خیر ما شود اما طبق صریح قرآن کریم شهدا تنها افرادی هستند که اعمال آن‌ها تباه نمی‌شود و در نزد خداوند محفوظ می‌ماند.

سعیدی سختی‌های عبور منازل آخرت را مورد توجه قرار داد و گفت: شهدا در روز قیامت زیر پرچم هدایت خاص خدا قرار خواهند گرفت و خدا آن‌ها را به‌سوی بهشت هدایت خواهد کرد.

وی با اشاره به حدیثی از امام صادق (س) درباره منزلت و جایگاه قم در نزد اهل‌بیت (ع) بیان کرد: قم آشیانه و حرم اهل‌بیت(ع) است و حضرت معصومه(س) با تشریف‌فرمایی به قم، این شهر را تبدیل به حرمی در درون حرم کرد.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) با اشاره به خیل عظیم تهاجمات فرهنگی موجود بر سر جوامع اسلامی اظهار داشت: پدیده تهاجم فرهنگی مبحث جدیدی نیست و از زمان خلقت حضرت آدم (ع) در ابعاد مختلف وجود داشته که دعوت 950 ساله حضرت نوح (ع) و گرویدن عده‌ای اندک به وی نمونه بارزی از وجود این نوع تهاجمات فرهنگی است.

سعیدی با انتقاد از برخی مسئولان که درصدد تخریب چهره بسیج و سپاه هستند، گفت: امیدواریم همه مسئولان قدر بسیج و سپاه را بدانند و چشم و گوش خود را معطوف به غرب نکنند.

وی خاطرنشان کرد: تعجب من از کسانی است که بارها نقض عهد و پیمان را از سوی غرب شاهد بودند اما باز مشتاق امضا کردن اسنادی با آن‌ها هستند که پر از بحث‌های کثیف فرهنگی و اقتصادی است.

امام‌جمعه قم با اشاره به برخی کج‌روی‌ها و موازی‌کاری‌های مسئولان تأکید کرد : رهبر معظم انقلاب در دنیا از شخصیت و درایت بی‌نظیر برخوردار است و مسئولان باید قدر این نعمت بزرگ را بدانند و با برخی اعمال نادرست و دنبال کردن سیاست‌های غرب در کشور دل این عزیز را خون نکنند.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com