کد خبر ۴۳۰۸۶ انتشار : ۱۵ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۸

قم، دارنده رتبه نخست در استانداردسازی جایگاه‌های سی‌ان‌جی کشور

مدیرکل استاندارد استان قم گفت: استاندارد استان قم در استانداردسازی جایگاه‌های سی‌ان‌جی کشور را از آن خود کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از ایسنا، «منصور فرزانه» با اعلام این خبر افزود : بر اساس گزارش‌های دریافتی از سازمان ملی استاندارد و با استناد به بازرسی‌های مرحله‌ای از جایگاه‌های CNG و اقدامات انجام شده در جهت برطرف کردن نواقص بحرانی جایگاه‌ها در همه استان‌های کشور قم این رتبه را در استانداردسازی جایگاه‌های CNG به دست آورد.

وی در این‌باره گفت: بازرسی از جایگاه‌های CNG با توجه به موضوع ایمنی جایگاه‌ها و اهمیت فوق‌العاده آن در ارتباط با مردم، یکی از اولویت‌های مهم اداره‌کل استاندارد استان است و با جدیت دنبال می‌شود.

فرزانه خاطرنشان کرد: در اجرای این طرح پس از مرحله اول بازرسی‌ها که از ابتدای سال 94 آغاز شده است، از مجموع 42 جایگاه موجود در استان در نهایت تا امروز 39 جایگاه از مجموع جایگاه‌های مستقر در استان قم موفق به استانداردسازی در بازرسی مرحله اول شدند.

وی ادامه داد: بر این اساس این طرح ضریب استانداردسازی استان قم را به میزان 93 درصد رسانده است که این میزان بیشترین ضریب استانداردسازی در میان استان‌های کشور است و با توجه به اولویت رفع کامل نواقص بحرانی از اواخر سال 95 وارد فاز بازرسی ادواری از جایگاه‌ها شده است.

مدیرکل استاندارد استان قم یادآور شد: نقش سایر دستگاه‌های ذیربط در اجرای این طرح حائز اهمیت است و استفاده از ظرفیت‌های قانونی دستگاه‌های مرتبط منجر به بهبود کیفیت استانداردسازی جایگاه‌های CNG در استان بیش از پیش خواهد شد.

وی اظهار امیدواری کرد که این طرح در مرحله بازرسی‌های ادواری سالانه نیز  با جدیت بیشتر تا زمان استانداردسازی کامل و مستمر همه جایگاه‌های موجود در استان ادامه داشته و تأثیر این کنترل و نظارت از سوی اداره‌کل استاندارد با همکاری ادارات ذیربط، در تضمین ایمنی و سلامت شهروندان مشهود باشد.

انتهای پیام

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com